Teckning iFokus

Teckning

Etiketterallmäntoff-topic
Läst 198 ggr
[EM_L]
6

Jag ber lite om ursäkt.

Hej allihop! Både medlemmar och icke medlemmar av Teckning iFokus.

Jag har märkt att det är lite mer liv i denna sajt, kanske är det coronan som ställer till det och gör så att fler ritar och målar nuförtiden och vill hänga runt här mer på iFokus.

Jag har varit extremt oaktiv på alla sajter jag är med i på iFokus den senaste tiden. Främst pågrund av skolan, (första året estet på gymnasiet), men också lite andra anledningar som att jag hänger mer runt på andra sidor, främst då på engelska sådana.

En annan anledningen är min mentala hälsa som verkligen inte är på topp, då främst pågrund av situationen med Covid-19 som nu tvingar mig till att a distansundervisning, vilket jag hade i en vecka och det tog verkligen all min energi.

Har varit sjuk ett par dagar både fysiskt och mentalt efter ett bråk(som jag egentligen inte var inblandad i, men som jag har med att göra varav ämnet det handlade om) som hände under Onsdagen.

Sen har det verkligen blivit en ovana att skriva på Svenska, har blivit mest på engelska och…

…så har jag inte haft någon större lust att försöka hålla igång den här sajten då jag är helt ensam med att styra den. Vilket tar slut på mig också. Har faktiskt gått fram och tillbaka med tanken att avsäga mig Medarbetare skapet. Men har aldrig gjort det då sajten skulle stå helt ensam utan någon som riktigt styr.

Som några redan verkar veta, så går jag estetisk linje, bild och form på gymnasiet, därmed tecknar jag ganska mycket men samtidigt, så känner jag inte riktigt för det nu. Jag orkar liksom inte sätta mig ner och teckna, måla för att då tänker jag på allt annat skolarbete jag har.

Jag kommer kanske att stanna kvar som Medarbetare, kanske inte pågrund av att jag inte är så aktiv här längre.

Jag ville bara berätta detta för er alla, som anledningar till att jag inte är här så ofta och så aktiv.

/mvh
Em

Niklas
2

Du behöver inte be om ursäkt och du är inte ensam om att tycka att livet är lite upp-och-ner nu. Det har varit en konstig tid som ingen har varit med om tidigare. Om du dessutom har börjat gymnasiet är det helt rimligt att det tar det mesta av din tid.

Det ska vara roligt att vara på iFokus. Känns det inte roligt är det bra att ta en paus. Det gäller värdar och Medarbetare lika mycket som alla andra medlemmar. Hoppas du får ordning på livet och att lusten återvänder. Det kommer att bli bättre. Det blir det alltid. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Jorsater
2

Hoppas det går mer upp!

Mvh

Esbjörn Jorsäter

portfolie

• Redigerat 2020-12-07 11:13 av Jorsater
Niklas
1

#2: Har filmen någon koppling till boken med samma namn? Drawing on the right side of the brain av Betty Edwards?

Jorsater
1

#3: hej Niklas,

Det stämmer att det bygger på Betty Edwards bok. Det finns mer info och länkar till det hennes pedagogik i videons meddelandefält.

Mvh

Esbjörn Jorsäter

portfolie

Niklas
0

#4: Okej, tack för svaret! Jag tyckte mycket om boken och minns att den inte var så lätt att få tag på.

Zav
0

Kram på dig och vila om du behöver det :) du har lagt ner masdor av jobb att hålla igång sajten och det är inte konstigt om du behöver en paus.