Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 138 ggr
Anna Jansson
2021-06-14 10:30
2

Måla efter nummer

Hej! www.målaefternummer.se har ett stort utbud av måla efter nummer kit. Massor av olika motiv, hög kvalité och bra priser. Bra sett att komma igång med sitt målande!

Tarotstollan
2021-06-14 23:44
1

Så fina tavlor. Det var många jag skulle vilja testa att måla.

Lägg gärna in denna länken hos oss inne på Konstnärer också.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[EM_L]
2021-06-24 04:01
0

Hm, låter väldigt intressant även om jag personligen inte är för det.

Eda
2022-03-09 14:24
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

En del tycker att det är lite fusk att måla efter nummer, men gillar man att måla men kanske inte själv kan eller har lust att komponera egna alster, kan det vara ett alternativ. Möjligheter finns också att måla efter eget foto!
Vad som är extra bra med tekniken är att den fungerar också för rullstolsburna även om personen bara kan använda ena handen.

Det finns flera firmor förutom Målaefternummer.se som har målarkit, om några har jag skrivit i min blogg och också lagt in lite bilder.
Se: https://handikapptips.wordpress.com/2022/03/05/mala-tavlor-efter-nummer-pa-fortryckt-panna%ef%bf%bc/

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

INNEHÅLL: 1. INLEDNING2. HUR DET GÅR TILL ATT MÅLA EFTER NUMMER3. FIRMOR SOM SÄLJER FÖRTRYCKTA PANNÅER 4. FIRMOR SOM SÄLJER FÖRTRYCKTA PANNÅER EFTER EGET FOTO 5. FIRMOR SOM SÄLJER MÅLA EFTER NUMMER MED ENKLA MOTIV FÖR BARN6. LÄNKAR  .......................................................................... ........................................................................ .......................................................................    .........................................................................  INLEDNING Här ovan är bara några exempel på motiv, det finns hur mycket…
  • Redigerat 2022-03-09 14:30 av Eda