Teckning iFokus

Teckning

Etikett: allmänt
Läst 151 ggr
Herveaux
1

Hur bor dina färgpennor?

Jag har återupptäckt hur roligt det är att färglägga och iom det så har det flyttat in en mindre armé av färgpennor igen. Sitter och klurar på hur de ska förvaras.
I-landsproblemen hopar sig. 😅

Hur, eller i vad, förvarar du dina färgpennor?

// Harley

• Redigerat 2021-07-24 19:45 av Herveaux
Tarotstollan
0

Jag använder inte tuschpennor utan sådana som skall vässas, så de ligger oftast kvar i sin kartong eller i en plastlåda.
Hade gärna använt tuschpennor men de hinner torka mellan varven jag gillar att sitta och färglägga så ingen idé att lägga pengar på sådana.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Herveaux
0

#1: Jag använder också den typen av färgpennor. 😃 Just nu ligger de i plåtlådan de kom i men jag tycker det är smidigare, och ser trevligare ut, att ha dem framme, tex i någon form av pennställ.

// Harley

Caeli
0

Har också sådana som ska vässas. Förvarar dem stående med spetsen uppåt i ett fint glas. Både praktiskt och lite som prydnad!

Herveaux
1

Gah, om världen kunde komma på fötter ordentligt så man kunde gå på jakt hos second hand-butiker och loppisar… I-landsproblem, som sagt. 🙄

// Harley

Maria
0

Jag förvarar mina i en vacker mugg ståendes med spetsen uppåt.

/Maria

[EM_L]
0

Jag har en hel del färgpennor, promarkers och så vidare. Förvarar de jag använder mest i glassburkar och mina promarkers i en trälåda.

[Tismon]
1

Det här är ju lite pinsamt.

Mina pennor ligger utspridda på ett bord i ett rum gömt för besökare. Jag har absolut ingen koll 😂 Men ehm faktiskt har jag mina fineliners i en liten plastpåse!

Herveaux
1

#7: Jag tycker det låter som en klassisk, mysig konstnärsateljé! 😍

// Harley

[Tismon]
0

#8: sant, så kan man ju också se på saken! :)

[EM_L]
1

Mina pennor är faktiskt nuförtiden överallt i burkar, lådor och andra glasburkar. Det är sorterat men när jag väl kommer igång med ett projekt så ligger de verkligen överallt på bordet.

Maria
1

Mina färgpennor står i en stor färgglad mugg. Vissa ligger i lådor.

/Maria