3 D Liner.
Är det någon av er som använder 3 D Liner pennor till kanter och annat?
I så fall, var har ni köpt dem?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2022-01-19 23:50 av Tarotstollan
#0: Har faktiskt aldrig vetat om 3D liners, det ser väldigt intressant ut vad man kan åstadkomma för effekter! När det kommer till all typ av konstnärsmaterial beställer jag hellre än köpa det i butik eftersom i butik är saker ofta väldigt dyra. Däremot kan man ju pröva sakerna i butik för att se om det är vad man vill ha :)
Hade glömt av denna tråden men nu har jag varit och köpt pennorna hos denna tjejen. Jag köpte pearl kittet och en svart penna extra.
Skall bli kul att testa när det blir dags.
- Redigerat 2022-02-11 01:02 av Tarotstollan
#2: Vad spännande 🤩 Dela gärna med dig utav hur det blir när du använder dem!
Det kan tyvärr dröja för det är inte aktuellt att använda dem än på länge men hon försäkrade mig att de höll konsistensen och inte rann ut.
Hon har själv använt dem i några av alla de videos hon lagt upp och det var därifrån jag fick idén, men tyvärr vet jag inte i vilken video. Men antar att de som är medlemmar på Facebook kan söka på det.
#4: Åh vad tråkigt. Hoppas du kan använda dem snart nog, ser fram emot att se dina skapelser också om du vill dela med dig! :)
Jag har ingen kamera så kan bara ta ev. bilder med datorn så småningom.
#6: Ta bilder med datorn? Menar du typ webcam som sitter på datorn eller menar du scanner?
Webkamera tror jag det heter. Har aldrig testat hur det funkar ordentligt.
#8: Aha okej, det kan vara lite klurigt att lista ut. Lycka till :)