EquusCatys tråd
I denna tråd tänkte jag posta ( mina) handritade bilder, främst på hästar och katter för jag är bäst på det.
Tjena^^
- Redigerat 2022-03-31 11:57 av [Tismon]
Ser fram emot dina nästa verk 😊
- Redigerat 2022-03-31 11:45 av [Tismon]
Tänkte rita en katt nästa gång
Tjena^^
#5 Vilken söt katt!
Så fina teckningar ❤️❤️
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#5: så söööt! 😺
Tack❤️ Tror jag uppdaterar tråden idag eller imorgon
Tjena^^
Åhh ormen gillade jag riktigt mycket 😍
#12: 😍 Vad tycker ni nästa djur ska vara
#13: råkade trycka på "skriv anonymt"
Tjena^^
#11 Härlig orm! Fina nyanser.
#13 En hamster? Säg bara vilken vinkel du vill ha så kan jag skicka ett PM med bilden.
Skulle gärna velat ha en som äter något, och sitter så man ser huvudet.
Jag har redan gjort en hamster men så länge det inte är samma bild jag ritar av kan det vara fler
Tjena^^
#17: jag kan också skicka bilder på Kiwi ifall du vill ha inspiration:D
:-) Bara att bomba på hamster stockbilder tråden :-) eller på något annat djur
Tjena^^
#20 Gullig 😍
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Ritade han innan jag skulle åka och handla så han fick bli svartvit
Tjena^^
#24 o #25 Fina!
#26: Tack !
Tjena^^
Fina! Men #24 ser att göra ont 😮 kan inte vara lätt att rida en vildhäst
Tänkte rita en kanin som nästa
Tjena^^
#24 o #25 super fina ❤️
Mvh 🐾
Fina ❤️❤️❤️
Mvh 🐾
Vad fina de blev!
Tack
Tjena^^
Du är duktig på att rita
Mvh 🐾
Tack du med
Tjena^^
Tack ☺️
Mvh 🐾
#39: Häftig!
Håller på med en bild just nu :-) ska bra färglägga den
Tjena^^
#42: Vad cool frisyr hästens man hade
#43: Tack
Tjena^^
#43: tycker jag också
Mvh 🐾
#39: såå snygg
Mvh 🐾
#42: super fin
Mvh 🐾
Vad tycker ni jag ska rita imorgon ?
Tjena^^
#48: en hamster!
Haha ok !
Tjena^^
#51: fin😊
#51 Fin,älskar tränset!
#51: super super snygg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Mvh 🐾
#52 #53 o #54 Tack tränset fick jag inspiration av då jag var på Hööks och skulle köpa ridskor så såg jag det fast till käpphästar
Tjena^^
❤️
Mvh 🐾
#57 Vad fin! Den hade han älskat!😍
Tack
Tjena^^
Härligt! 🥰
#61 Den blev ju superbra!
Hur gör du?
Fina! Den första var verkligen härlig!
Tack !
Tjena^^
#70: vad söt med sin pannlugg!
Aa
Tjena^^
#66: Jätte bra ! 😊👍
Åhh tack !
Tjena^^
❤️
Mvh 🐾
#77: vilken söt pålle! 😍
#77 Du fick till grimman,benen och knopparna väldigt bra!😁
Tack, jag är inte mästare på knoppar irl men på bild blev de snygga !
Tjena^^
#81: Vad fin. Du fångade rörelsen väl.
Oh så fina!
#81: Villen utveckling.Snyggt!
#85: #84 tack ! Jag har ritat lite men inte lagt upp i tråden. Tänkte rita några saker idag om jag hinner.
Tjena^^
Vilken vacker fjäril 🥰
#90: Älskar palmen!
Tack!🙂
Tjena^^
#94: det ser ut som någon verkar ha fått inspiration av min artikel 😁
#96: Vad roligt att du blev inspirerad! 😊
Söt häst 🐴

Tjena^^
#99: snyggt!
#98: du fångade rörelsen väl, den blev väldigt bra!
- Redigerat 2022-10-12 15:03 av [Tismon]
#100: tack.
Tjena^^
Fin solros
- Redigerat 2022-10-13 13:14 av [Tismon]
#107: Vad fin!
#108: tack.
Tjena^^
#110: cool! 😍
#111: tack.
Tjena^^
#110: häftig!
- Redigerat 2022-10-27 21:26 av [Tismon]
#110: Älskar manen.
#113: #114: Tack☺️
Tjena^^
#110: ser ju ut som den riktiga! Gillar hur du fick till manen!
#116: Tack
Tjena^^
Jag låser nog tråden när jag nått 150.
Tjena^^
- Redigerat 2022-11-03 20:52 av EquusCaty
#119: Jag rekommenderar över 200 åtminstone 🙂 250 föredrar jag eftersom det är en sådan bra siffra att avsluta till men 150 är lite väl lite annars skapas nya trådar hela tiden
#120: okej, jag kör på lite mer än 200.
Tjena^^
Vilka fina bilder!
#124: Jag tycker att jag ser 3 ben 😉
- Redigerat 2022-11-06 17:22 av [Tismon]
#127: jätte söt
#131: vad söt den blev
#132: Tack.
Tjena^^
#133: 😁
Kanske hinner rita mer idag. Annars ritar jag något imorgon då jag tänkte börja på skissutmaningen.
Tjena^^
Vad ska jag rita härnäst?
Tjena^^
En krukväxt!!
#137: Vad för växt?
Tjena^^
#139: kan du skicka den i dagsljus?
Tjena^^
- Redigerat 2022-11-07 18:27 av EquusCaty
Tog den nu
Men kan försöka
#140: Kanske svårt med just dagsljus men någon form av belysning.
#140: kaktusar! Dem brukar vara extra roliga att rita
#151: vad söt kaktus 🌵
#151: Älskar blomman.
#151: fin den blev!
Så fina dina teckningar är! Mina blir kassa
#155: Nejdå. Dina är också jättefina.
Tack alla❤️
Tjena^^
Älskar kaktusen! Så fin 🥰
Snyggt!
#159: Vad coolt det blir med håret!
Fina ögon 😊
#170: tack..
När jag väl hittar målningen ska jag fixa till lite saker. När… Ja
Tjena^^
Vad fina de blev!
#174: tack, jag tyckte att #172: blev särskilt fin.
Tjena^^
#173: så fina!
#176: tack☺️
Tjena^^
#180: Påminner mig lite om stilen min häst hade (och antagligen har). Lena Furberg. Väldigt söt.
- Redigerat 2023-01-04 16:43 av [Undertaker]
#180: älskar hur du fick till den, har själv väldigt svårt för att rita huvuden.
#181: Ja, jag ritade den med en av Lena Furbergs tourials jag hittade i en Min häst tidning från 2016 .
#182: tack
Tjena^^
Håller på att kalklyera lite!
Tjena^^
#187: haha, det blir så för mig med att jag "råkar" rita lite på lektionerna 😂
Men du, snyggt! Tycker trean ser jättefin ut, men även de andra!
#188: tack💗
Tjena^^