Draw Something bilder
Tyvärr verkar ni inte kunna spela Draw something Classic med mig. Men jag spelar det med andra på min ipad och här tänkte jag posta bilder som jag gjort i spelet 😀
Man är väldigt begränsad med en klumpig touchskärm och sitt pekfinger men det gör det roligt samt att man blir nöjd när man får till det!
Jättefint!
😍
#5: den där skulle min lillasyster älskat
Så fint ju!
Ja!
Önskar spelet skulle funka för mig men det gör det inte raderar det
#12 Biff vattengud 🤣
Superfina bilder!
Är ju synd spelet inte velat funka för oss andra (hade samma problem som övriga att det inte var "tillåtet i mitt land".
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
För mig funkar spelet. Eller i alla fall så verkar det gå att ladda ner.
Konstigt.
För mig går både att ladda ned och öppna spelet. 🤔
Jättekonstigt.
Har android och Draw Something Classic säger den inte är tillgänglig för min enhet (ena versionen jag hitta) eller inte tillgänglig i mitt land (andra versionen jag hitta). Däremot så kan jag ladda ner Draw Something with Friends (men ingen aning om den versionen är kompatibel med classic eller om de man ska spela med också måste ha friends.
Hade ju annars varit skoj att ha då det ju känns som man får lite motivation att faktiskt rita saker.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#25 Jag har draw some classic whith freinds iaf.. det gick att ladda ner
#25: åh, jag hade missat att den skulle vara just classic.
Den gick inte ens att hitta på min telefon (android).
Den jag pratade om var draw something with friends (då jag hade sett den andra tråden där Tismon hade pratat om den)
🤪
- Redigerat 2022-09-04 11:58 av [Moon AppleGrey]
#27 kanske är det jag har ? :P
#28: det är möjligt. 😊
Draw something with friends verkar fungera för alla, problemet är väl bara att orden är på engelska så det kan vara jobbigt för vissa 😕
Sen föredrar jag draw something classic framför draw something with friends eftersom det är mindre popups och störiga ljud, mer stilrent
- Redigerat 2022-09-04 18:06 av [Tismon]