Favorit motiv?
Har ni några favorit motiv? Vad är det för motiv? Varför tycker du om just det? Andra tankar kring det?
kul att veta vad andra har för favorit motiv :)
Skriv nedan.
Typ landskap och sånt
#1 den sak du gillar att teckna/måla mest. :)
Då säger jag nog möss! Jag är inte särskilt bra men det är kul!
Tror galaxer, skelett och skallar av olika slag samt lite lustiga djur. Även om jag sällan ritar just dessa saker… Men det har att göra med att jag vill bli bättre på annat.
HUNDAR!! Hundar! Sa jag hundar?
Nä men djur är roligast men jag är också mest bekväm i det. Landskap är något jag vill bli bättre på 😊
Djur från sidan. Kan inte rita framifrån :P Hundar från sidan är en favorit men även hästar samt växter.
Hästar, är nog det jag ritat mest av under alla år men annars är det främst djur (blivit en del kaniner på senaste tid) och gärna då mytologiska eller fantasidjur.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
HÄSTAR!! Såklart..:))
Kan inte måla något annat typ😅Folk tror att jag är bra på att teckna men det är jag inte egentligen.. kan bara måla hästar🙃Men det är jag faktiskt bra på om jag får säga det själv😉
#8: Jag tycker du är duktig men det är givetvis bara min åsikt 🙂
#9: Då har du inte sett mig måla människor😶Eller landskap😶Eller.. någonting annat😅
Oj det var en svår fråga. Tycker främst om träd, plantor, plantor och svampar… :´)
Sedan så tycker jag väl om att göra karaktärer från huvud och ner till bröstet ungefär.
#10: De flesta människor målar faktiskt fint, tyvärr är många bara så självkritiska
#13: 😉
Hm, svårt säger nog hästar och djur i allmänhet.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Minkar är även kul!
Hästar, även andra saker. Gillar rita saker i 3D
Tjena^^
Djur. Fantasy.. Men har också börjat gilla människor (ok, alver och filianer 😂)..
#18 Klandrar dig inte xD Gillar själv att teckna alver.
#19: Det blir ju så mycket roligare då 😋