Teckning iFokus

Teckning

Etikettertema-trådarmånadens-utmaningjulteckna-jultema
Läst 78 ggr
[Tismon]
2022-12-10 23:21
1

Julutmaning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart är det jul!
På Teckning iFokus tänkte vi inför julbordet krydda till med en liten utmaning för alla som vill vara med. Reglerna är enkla, ni tecknar varje bild efter varje "tema". Om ni vill teckna en bild om dagen, om ni vill teckna alla bilder i förväg eller i efterskott eller hur ni själva vill göra - det avgör ni.

För att göra det lite extra roligt för alla våra djurälskare har jag bestämt att ni väljer ett djur som ni alla vill hålla er till. Under varje tema varje dag så försök gärna ha med djuret ni valde. Håll er gärna till ett djur under alla dagarna. Ni bestämmer själva vad ni vill använda er utav (penna, kritor, målarfärg digitalt osv). Ni bestämmer själva hur detaljerat och hur mycket arbete ni vill lägga ned på det. Häng gärna med!

När ni vill börja är upp till er själva. Det är ok att börja i förväg om man vill spendera tid med sina bekanta under julen, det är ok att börja under julen, det är också okej att börja i slutet av månaden.

Här är följande tema för dagarna

Dag 1: Pynta granen!
Dag 2: Julmys framför brasan
Dag 3: Julkort
Dag 4: Tomtenissar
Dag 5: Vi komma, vi komma, från pepparkakeland!
Dag 6: Luciatåg
Dag 7: Jultomten

• Redigerat 2022-12-10 23:29 av [Tismon]
  • Redigerat 2023-03-05 19:19 av Pilspets
Maleficum
2022-12-10 23:31
1

Hoppas jag får tid att rita lite :)
Ska bli spännande vad andra gör för något.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[Tismon]
2022-12-10 23:33
0

#1: Hoppas jag med, ska bli spännande vad du gör något i år 😁

Får jag tiden över så blir det hundar för mig. Jag har redan några ideer i huvudet! Men nu måste jag fortsätta på min läxa så hinner inte teckna mer just nu i alla fall 😅

Pilspets
2022-12-11 10:43
0

Vara så jag förstår.

Dag 1 är första december?

Eller?

[Tismon]
2022-12-11 10:48
0

#3: Dag 1 är exakt när du vill. Första December har redan varit.

Pilspets
2022-12-11 10:54
1

#4: Aha,tack!