Teckning iFokus

Teckning

Etikettsajt-info
Läst 1187 ggr
[Tismon]
21

Jag lämnar ifokus

Tyvärr efter riktig dålig stämning och dåligt bemötande från ledningen har jag bestämt mig för att lämna. Jag trivs inte helt enkelt och tycker inte det är okej när en i ledningen ska påstå att man gnäller när man kommer med kritik, man är emot allt som heter förändring, man blir strawman:ad i diskussioner och man blir hånad.

Jag vill inte stötta en ledning som beter sig på det här viset.

Som ni kanske har märkt har jag tagit bort de flesta av mina artiklar. Detta är för att jag inte längre vill bidra till denna sidan när man blir behandlad såhär.

Ni kommer fortfarande ha nytta av mina artiklar, jag har bara flyttat dem. NI finner dem här:

https://kivanart.wixsite.com/vargrupp/blog/categories/konst

Ni når mig också på den sidan. Mot nyår kommer jag ta bort mitt konto permanent. Det har varit roligt att lära känna så många snälla individer, som sagt så är jag inte borta och finns intresset kan vi hålla kontakten på den sidan.

Hoppas ni hittar en bra Sajtvärd som kan ta över!

Edit: tar bort mitt konto idag så kan det sluta tjaffsas. Ni får ha det så bra

Artiklar om konst, tutorials som du kan lära dig utav
  • Redigerat 2022-12-29 22:08 av [Tismon]
[Undertaker]
5

Ta hand om dig! Kommer fortsätta följa det du delar av din konst.

[Tismon]
4

#1: Tack! Det gör mig glad 🙂

Herveaux
6

#0: Kommer verkligen sakna dig Tismon. Ta hand om dig! 💜

// Harley

[Tismon]
4

#3: Kommer också sakna dig Herveaux! Tack 💜💜

TatsuOni
5

Så tråkigt, även om jag förstår dig! 😥 Jag kommer att sakna dig här på iFokus! 💚

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Pilspets
5

Kommer sakna dig!
Men gånger med på din hemsida.

Ta hand om dig.💙

Magi-cat
6

Vad tråkigt, Tismon!!!

Välkommen tillbaka och du vill vid senare tillfälle!

Ta hand om dig! 🌺

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Moon AppleGrey]
6

Verkligen tråkigt! Förstår dig dock.

Kommet verkligen att sakna dig här på iFokus. 💕

• Redigerat 2022-12-28 20:01 av [Moon AppleGrey]
Maleficum
5

Du kommer vara saknad!
Kommer kika in på din nya sida lite regelbundet.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

OberonsMatte
1

För de flesta andra handlar nog iFokus mest om intresse för diskussioner med andra medlemmar.

Sajtvärd Katter iFokus

[Moon AppleGrey]
15

#10: och detta tycker du är stöttande, eller vad är poängen med din kommentar? 🤨

[Tismon]
14

#10: Diskussionerna är great och bråkar medlemmar så är jag fine med det. Men tycker inte det är ok när en i ledningen ska bete sig oprofessionellt och hålla på, då kan jag ha dessa diskussionerna på andra forum.

OberonsMatte
2

#12 Ja, men då kan man bara lämna. Man behöver inte göra en dramatisk sorti och svartmåla hela iFokus och bara för att man är blir besviken på en enskild person.

Sajtvärd Katter iFokus

[Tismon]
18

#13: Jag förklarar helt enkelt varför MINA artiklar på MIN sajt försvinner. Jag hade varit dramatisk om jag postade detta på andra sajter än min egna 😂

Hoppas också med detta få människor att inse sitt värde och inte låta sig tryckas ned av någon, även om dessa människor råkar vara ledningen.

Älskar i övrigt iFokus så jag svartmålar inte hela. Var du får det ifrån vet jag ej.

• Redigerat 2022-12-28 20:15 av [Tismon]
[Moon AppleGrey]
20

#13: skojar du eller?
Flera av oss sajtvärdar och Medarbetare har sett hur saker och ting har skötts på sistone.

Svartmåla är f.ö något helt annat!

Oavsett vilket så har Tismon all rätt i världen att tala om på sin sajt att hon lämnar iFokus och varför artiklar försvinner och var man kan hitta dem i fortsättningen.

• Redigerat 2022-12-28 20:17 av [Moon AppleGrey]
OberonsMatte
2

#15 Nej, jag skojar inte. Jag tycker att det här är ett väldigt trist inlägg. Lämnar man, så lämnar man. Varför - behöver inte alla andra veta som hittar till iFokus.

Sajtvärd Katter iFokus

Mitchika
8

Jättetråkigt att höra, Tismon. Jag kommer verkligen sakna dig också, du bidrog med så mycket roligt och bra. Jag önskar dig all lycka, ta hand om dig! 🧡

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[Tismon]
20

#16: Då får du tycka det. Det är DIN åsikt 🙂

Jag hade blivit förvirrad om en Sajtvärd bara försvunnit. Jag hade blivit ledsen om artiklar som jag finner hjälpsamma från en sajt jag är medlem på bara försvann. Men då utgår jag bara från mig själv och inte dig, förstås.

[Tismon]
8

Tack allihopa!

Loris M
7

Åh nej, så tråkigt att höra Tismon! 😢

Din röst behövs så väl och du bidrar med så mycket klokt. Jag kommer att sakna dig och hoppas att du kommer tillbaka. Ta hand om dig. 💖

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

[Moon AppleGrey]
10

#16: trist inlägg, visst, men det hade inte behövts om ledningen hade föregått med gott exempel!

*ledningen, så att ingen specifik person behöver känna sig utpekad.

• Redigerat 2022-12-28 20:30 av [Moon AppleGrey]
TatsuOni
18

Jag tycker att man har full rätt att förklara sig och komma med kritik mot en ledning eller ett system som man anser är bristfälligt.

OberonsMatte
1

#22: Var har den diskussionen förts?

Sajtvärd Katter iFokus

TatsuOni
10

Jag har sagt det jag tycker och tänker och jag kommer att sakna Tismon!

[Lilium]
10

Det är tråkigt att höra, kommer att sakna dig här. Ta hand om dig!

EquusCaty
11

#0: Så tråkigt❤️Kommer sakna dig jättemycket!

Tjena^^

Lona
13

Så himla trist, och dessvärre även trist att vi uppenbarligen är många som förstår dig. ❤️
Tack för allt jobb du har lagt ner på både dina och andra sajter och för den goda stämning som du spridit!

(Jag måste för övrigt fråga vad strawman:ad betyder?)
Kram på dig! 🤗

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Moon AppleGrey]
4
straw man 의미, 정의, straw man의 정의: 1. an argument, claim, or opponent that is invented in order to win or create an argument: 2…. 자세히 알아보기.
Syntium
9

Det här var tråkigt att höra. Önskar dig lycka till i framtiden med vad du hittar på, Tismon.
Tror inte jag sagt det men ditt nick är gulligt; låter som en lurvig kattunge 😊

"I'm too old for this shit."

[Tismon]
10

#27: Tack så mycket 💜

"Strawman" innebär ungefär att man hittar på saker som den andra parten inte sagt i en diskussion/debatt för att få övertaget och "vinna"

#29: Aww tack 🌺 Tismon är faktiskt en kombination av Tyson + Bismo, mina två hundar. Så inte helt långt ifrån 🙂

• Redigerat 2022-12-28 21:08 av [Tismon]
flocken
2

Kommer du lämna hela iFokus?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[Tismon]
3

#31: Tyvärr

Caeli
8

Tråkigt att du lämnar.
Du har spridit mycket glädje här. 💐

flocken
4

#32: kan du skicka mig ett pm ang vår sajt?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Calcifer
15

Tycker det kommer bli lite extra tomt utan dig, men jag respekterar ditt beslut och dina känslor. Tycker inte du är ute och cyklar och förstår dig. Du måste göra vad som är bäst för dig, såklart. Hoppas det finns lite tröst i att se att så många av oss kommer sakna dig!

Sen tycker jag du gör rätt i att lägga upp en anledning till varför du försvinner, speciellt eftersom du tänker flytta artiklar härifrån till en annan plats. De som funnits här länge skulle ha gjort sitt bästa för att ta reda på vad som hände ändå, och sen diskuterat det här och där och lite varstans på iFokus. Bättre att det stannar på en sajt, i en tråd, så behöver det inte spilla ut på andras sajter.

Skulle gjort samma sak själv! (Dessutom om nästa värd skulle tycka det är opassande kan de ju radera tråden hur enkelt som helst.)

Lycka till med allt!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Magrat
13

Åh nerj, jag kommer sakna dig. Har ju aldrig pratat med dig egentligen, men tycker att du alltid varit en balanserad och trevlig person. Önskar dig all lycka.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[Tismon]
10

Tack alla för era snälla ord, kommer verkligen sakna er! 🌺💜

#34: svarade i mod-tråden 👍

Tarotstollan
8

Nej, så tråkigt! Hoppas att du kommer tillbaka igen så småningom.
Var rädd om dig!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Turast
9

Åh vad trist :/
Så snällt att vi ändå kan få tillgång till artiklarna, super tycker jag!
Du kommer vara saknad 🪷

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

HaMsTeRpLaMsTeR123
11

åh va tråkigt att höra :(
Du har varit en av personerna som jag gillat mest här på iFokus, alltid lika trevlig och snäll oavsett vad. Jag kommer verkligen att sakna att ha dig här ❤️

snowy00
8

Ja, detta var tråkigt men jag förstår Tismon fullt ut. Har själv blivit drabbad av tråkiga, oprovocerade kommentarer från vissa ur ledningen för iFokus den senaste tiden.😑

• Redigerat 2022-12-29 05:23 av snowy00
[Vargnatt.]
18

#16: Klart det är ett trist inlägg när en medlem väljer att lämna i fokus och jag tycker det är alla tiders fint av Tismon att meddela och tala om för oss andra varför så vi får möjligheten att ge vårt stöd och att Tismon får prata av sig om sitt.

0# Kära Tismon det här känns så oerhört tråkigt och jag hoppas du ändrar dig på vägen innan du avslutar kontot och avslutar du hoppas jag du kommer tillbaka.

Du har så mycket att ge och så mycket fina tankar så det kommer att kännas så enormt tomt om du hoppar av.

Ta hand om dig och jag önskar dig allt gott och ett riktigt Gott Nytt År ❤️

[EM_L]
12

#0 Tycker det är fint att du skriver ett inlägg som förklarar varför du lämnar iFokus <3 Det för att medlemmar ska få veta utan att man försvinner utan att ord.

Du kommer att bli saknad på iFokus (säger jag som också lämnar förvisso 😂) men vi ses på annat håll! Du blir inte av med mig så lätt 😉😎

[Tismon]
18

Tack allihopa för era snälla ord 💜

Jag tror också att för min del så känns det som att om jag lämnar iFokus kanske de tänker till lite. Man kan ju hoppas. Det kommer nu stå 6 sajter utan värd(ar) samt en massa artiklar som försvinner. Detta är det enda jag kan göra för att demonstrera min gräns, de har gjort det tydligt för mig att de inte tar till sig kritik i form av ord.

Som sagt är jag kvar till nyår men tänkte att det kunde vara bra för er på sajten att veta 💜🌸

• Redigerat 2022-12-29 16:19 av [Tismon]
[Moon AppleGrey]
2

#43: så du lämnar också iFokus helt?

[EM_L]
2

#45 Det gör hon. (Eller jag 😂 Blev lite missförstånd)

• Redigerat 2022-12-29 20:19 av [EM_L]
TatsuOni
6

#46 Tråkigt att du också försvinner! Ta hand om dig! 💚

OberonsMatte
3

Varför skriver du inte på t.ex. Värdsajten vad det handlar om? Nä just det.. det finns ett flera månader gammalt inlägg från dig där som heter "Lämnar Värdsajten".. Jag säger bara… The drama!!!

Sajtvärd Katter iFokus

• Redigerat 2022-12-29 20:07 av OberonsMatte
[Tismon]
16

#48: Jag är inte med i värdsajten längre (jag lämnade värdsajten som jag sa att jag skulle) . Dessutom tog de bort tråden där jag skrev att jag skulle lämna hela iFokus så där har du helt fel.

Men nu söker du aktivt drama genom att provocera, ett inlägg till och du får skrivförbud

Om du verkligen ogillar drama så starta inte det då genom provocerande inlägg och aktivt söka ut "drama" . Hyckleri.

• Redigerat 2022-12-29 20:18 av [Tismon]
[EM_L]
12

#48 Skriv inte ifall du inte skriver något trevligt. Jag hade kunnat skriva på värdsajten men jag vet om att de tar bort inlägg när man väl "gnäller" för det passar inte dem.

Sedan vill vi båda ge en förklaring till varför vi försvinner eller ska vi lämna utan ett spår och få flera möjligtvis super oroliga för oss?

[Moon AppleGrey]
6

#46: "hon"? Jag pratade om dig, Em.

Men om så är fallet så kommer jag att sakna dig här på iFokus också.

• Redigerat 2022-12-29 20:14 av [Moon AppleGrey]
[EM_L]
4

#51 JAHA OJ. Förlåt jag är lite trött i huvudet dessa dagar men ja det kommer jag.

[Moon AppleGrey]
5

#52: ingen fara.

Ah, okej, tråkigt, men förstår varför. 🌻

Lona
13

#50: Em och Tismon, jag skrev ett inlägg på värdsajten nu. Hoppas att ni inte tar illa upp, det är inte för att peka ut er utan för att jag tycker att det här är en väldigt tråkig vändning.
Det är ju inte bara ni som känner såhär tyvärr utan alldeles för många. 😧🌻

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Vargnatt.]
9

#54 Bra inlägg där på värdsajten Lona 👍 och den tråden tog inte upp en enda medlem, värd eller medis så det där var bra för tydligen behöver frågan vädras det ser man när man läser svaren.

#0 Tråkigt att se du avslutat ditt konto men jag hoppas du läser här och rent av också har ett nytt nick och kommer igen när du känner att du laddat batterierna. Än en gång alla tiders bra av dig att meddela oss andra när du hoppar av för jag hade undrat även om vi inte möts så där jättemycket i trådarna men ibland möttes vi så visst hade jag funderat varför det finns klamrar kring ditt nick.

Det är en styrka av dig att berätta och dela med dig av anledningen varför du lämnar 😎

Magi-cat
6

Nej vad tråkigt att Tismon har avslutat kontot!😢

Jättebra och tack för att du berättar orsak!

Hoppas du kommer tillbaka!💐

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Vargnatt.]
15

#48: Men snälla sluta nu människa 😮 Vad håller du på med 😮 Äger du hela i fokus eller vad gör du som anser dig ha rätten att uttala dig så här 😮

Du får faktiskt finna dig i att du har en liten liten roll som oss andra på i fokus nätverk och infinna dig att du har inte makten över andras sajter den makten väljer dom själv med eller utan ditt samtycke .

Jag hoppas att katterna rivs och klöser dig tillrätta om dina värderingar om människor för den värdering du har om människor den är på noll.

OberonsMatte
2

#57 Ja, det gäller väl i så fall fler än mig, eller är det bara jag som ska hålla truten om hur jag upplever saker på iFokus?

Sajtvärd Katter iFokus

• Redigerat 2022-12-30 17:01 av OberonsMatte
[Moon AppleGrey]
6

#55: sannolikheten att Tismon kommer tillbaka här är nog nästintill noll.
Har kontakt med henne på annat håll, och hon verkar trivas bättre där.

[Vargnatt.]
15

#58: Ja faktiskt i den här tråden sen vad du gör på ditt forum är helt upp till dig så som att ge mig skrivförbud för att jag käftar emot dig i den här frågan.

Tror du på fullaste allvar att du straffade mig genom skrivförbud på katter då har du väldigt höga tankar om dig själv medan jag fick mig ett gott skratt för skrivförbudet det satt jag bara och väntade på 😹😹😹

[I_love_iller1]
2

nej så tråkigt jag kommer ocksså sakna dig jättemycket!

[Goldie2010]
2

Tråkigt att du slutar Tismon😕🌻Du kommer bli saknad💛