Teckning iFokus

Teckning

Etiketterteckningreklam
Läst 109 ggr
[Undertaker]
1

Discord Server – Art Community (INT)

"This is a server for artists (traditional and digital drawing) to share their work, get tips and overall feedback. It's a hangout for people all over the world and a safe place to evolve as an artist. The server is lgbtq+ friendly."

Det är en Discord Server jag, efter lång tid av smått pillande med den, nu äntligen startat officiellt. Tanken med servern är just att man ska kunna dela sitt intresse med andra över hela världen och utvecklas tillsammans. Det finns inga krav på kunskapsnivå eller liknande för att få gå med. På servern gäller engelska som språk men även där finns det inga krav på nivån och man får naturligtvis använda hjälpmedel så som DeepL. På servern kommer det finnas små tävlingar och annars finns det kanaler där man kan dela sina projekt och skriva med andra.

Tänk dock på Discords användaravtal: "Genom att använda våra tjänster bekräftar du att du är minst 13 år gammal och uppfyller den minimiålder som krävs enligt lagarna i ditt land." Så 13+ år är även kravet för att få vara på servern.

https://discord.gg/VwN7tk9Bjg

Obs! Jag har medarbetarens tillstånd att göra reklam!

This is a server for artists (both traditional and digital drawing) to share their work. The server is lgbtq+ friendly. | 7 members
[i_love_iller_2]
0

låter kul! jag kan ju inte vara med men bra ide!

Pilspets
0

#0: Verkligen fin idé,jag kommer kika där.🙂

[Undertaker]
0

#2: Låter bra. Får se hur lång tid det tar innan jag fått liv i det hela.

[Undertaker]
0

Putt. ;)

Signur123
0

Intressant, men det var en väldans massa att läsa igenom. Hur skulle du säga att det ser ut där, jämfört med tex iFokus? Jag skulle vilja gå med, men är inte helt säker.

[Zefirka]
0

Undrar om kravet är att man fyllt 13 eller att man fyller detta år 13? Menar om jag ska vänta tills september eller tills januari 😉

Men en sån trevlig idé!

• Redigerat 2023-11-19 15:19 av [Zefirka]
[Undertaker]
0

#5: Oj, väldigt annorlunda.

[Undertaker]
0

#6: Discords egna användarkrav är minst 13. Sedan kan det variera från land till land ifall man måste vara äldre än 13 för att få skapa en account.

[Zefirka]
0

#8: så du vet inte?

[Undertaker]
0

#9: Jo? Jag skrev ju att du måste minst fyllt 13. Läs #0 och #8. ;)

[Zefirka]
0

#10: aha, nu förstår jag 😉