Teckning iFokus

Teckning

Etikettertävlingar-och-lekarmånadens-utmaninginktober
Läst 137 ggr
[Undertaker]
1

Inktober 2024

image.png
Bild lånad från Inktobers egna hemsida.

Oktober innebär att det är dags för Inktober igen! Och då promt listan redan pulicerats så är det dags att dela den här.

För de som inte vet vad det är så är det en utmaning skapad av Jake Parker. Fokuset ligger på att man ska utveckla sina förmågor att teckna men också för att utveckla positiva ritvanor. Utmaningen pågår under Oktober och målet är att man ska rita dagligen.

Varje år i Oktober så släpper Inktober en ny officiell lista där det är ett ord för varje dag i 31 dagar. Det handlar om att man ska tolka ordet för var dag och sedan teckna något i bläck. Teckningarna får även vara gjorde med blyerts eller andra medium.

Om ni känner för att delta så får ni även gärna dela era teckningar här, glöm inte att skriva vilken dag de tillhör!

Vi på teckning iFokus önskar er en rolig Inktober och lyckat ritande!

[Undertaker]
1

Detta år har nästan lite barnprogram-tema. Dora, Little Einsteins, Backyardigans får det mig att tänka på.

Ska redan nu börja klura på vad man kan hitta på med vissa ord.

LampKnapp1
0

Jag ska köra med min kompis!!

[Undertaker]
0

#2: Så roligt!

[Woodwalker]
2

image_67126785.JPG
Dag 1: Backpack
En snabb, enkel teckning, då jag inte hade särskilt mycket tid.

• Redigerat 2024-10-01 21:34 av [Woodwalker]
[Undertaker]
0

Haft lite ont om tid, kommer arbeta ikapp nu till helgen.

Signur123
1

Jag tänker köra typ "inkvember" istället då jag inte tror att jag kommer hinna nu i oktober.

LampKnapp1
2

Jag håller på, tänkte kanske kolla med min kompis om jag kan dela hennes bilder här med!

[Undertaker]
0

#7: Gör du det!

[Undertaker]
0

#6: Smart. :)

[Undertaker]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dag 1.