Teckning iFokus

Teckning

Etikettoff-topic
Läst 1177 ggr
CamillaS
0

Vad har du gjort idag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, berätta, vad har du gjort idag?

Själv har jag suttit vid datorn, följt med en kompis och tränat en hund.
Hon tränar för att bli hundinstruktör.
Sen har jag kelat med marsvinen, städat lite.
Och filmat och tagit kort på marsvinen:)

Ludde på bilden :)

CamillaS
0

Har ni målat/ritat nåt idag? :)

Allamej
0

Idag har jag tagit igen det jag har behövt göra men itne kunnat pga. feber… har fortfarande noll energi men. :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CamillaS
0

#2 jao feber är aldrig kul :(
Men va bra att du mår bättre nu iaf :)

Ewerhof
0

IDAG har jag jobbat, bokat en anställningsintervju :) , smällt i mig en massa godis och pratat en timma i telefon med en kompis i Canada som berättade att hon kommer till Sverige över påsklovet. Det är typ 8 år sedan vi sågs IRL! En väldigt bra dag måste jag säga. :)

Liss
0

Jag har vart och dansat två dagar i rad.. så är grymt trött!^^ Nu ska jag sova.. annars hamnar ansiktet i tagentbordet.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

CamillaS
0

#4 kul med arbetsintervju. Hoppas det kommer gå bra för dig. :)

Idag har jag ställt ut mina marsvin för första gången. Det var roligt men ganska lång väntan mellan varje marsvin så dagen blev lång, + att jag ställde ut mina två råttor också, fast den utställningen höll till på ett plan längre ner, så jag kunde gå upp och ner mellan våningarna och hålla koll på djuren. Fast min mamma var med och hjälpte mig så det underlättade en hel del. ^^, Men nu är jag jätte trött och ändå sitter jag här.. ha ha..

Klasselover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har inte gjort så mkt, har målat av ett foto av kompisens häst Spirit :) Pysslat i photoshop resten av dagen, och fotat lite ute :)

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

CamillaS
0

Idag har det varit tråkigt. Har blivit sjuk, hostar och mår illaPenga mun
Sitter endå här vid datorn med en av mina marsvins killar i famnen. Kan inte göra så mycket annat. :P