Tecknare sökes
jag söker tecknare för 2 ända mål…
1. en tecknad bild på min katt som gick bort för ett tag sen, vill ha en tecknad bild på henne som man kan sätta upp på väggen, eventuell förstoring kommer att göras. har tyvärr inte så många bilder på henne, så om man kan och vill så får man gärna på ett snyggt sätt, plocka ihop henne ;P. från olika bilder. Viktigast är huvudet och färgerna. ååh formen självklart.
2. en ritad bild på mig och mina 3 små systrar, endast självportträtten, som ska ges till min mamma i present då hon är sjuk och jag vet att hon länge pratat om att hon vill ha såna bilder på oss döttrar. dom vill jag helst ha i a4 format ( per person alltså ) .
Om det är någon som känner att den har tid och lust att hjälpa med något av dessa, så skicka gärna ett PM eller skriv här. Vidare info och detljer fås endast om man känner att man verkligen vill . Jag har försökt själv mååånga gånger men gett upp.
Tråden är från 2008 och låses av den anledningen. Skulle trådstartaren yrots alla dessa åren fortfarande söka tecknare får de gärna skapa en ny tråd.
//admin
- Redigerat 2022-05-26 22:41 av [Tismon]
Är inte så bra på att teckan värkligt,(jag just börjat med det) men jag hoppas att du hittar någon som är bra på det! Lycka till!!

Jag säger som #1, är inte speciellt bra på att teckna verkligt, men inte skitdålig heller. Om du skulle vilja ha lite mer "naivt" så stället jag gärna upp.

Nu har jag en som vill pröva på portträtten av oss syskon : ) men du får gärna pröva kissen om du vill och kan .. nr #2 alltså, om du vill de så kan du adda min msn så får vi snacka lite mera, den står på min sida : )