Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 991 ggr
Zabbio
0

vad göra med bilden?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ritat en bild, hade tänkt göra en bäcka häst eller något sådant..lite ondskefult väsen. Men nu vet jag inte hur jag ska fortsätta..O_o

Tips och ideer?

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Kattapult
0

Skulle vilja se en svart svans som var lite tovig eller något. Sedan känns det böjda benet väldigt spetsigt vid knät.

Kanske skulle vara nån gammal överväxt mossig brunn i bakgrunden?

Kazibum
0

Jag tycker du ska måla en bäck i förgrunden och en mörkt blåtonad skog i bakgrunden, gräset ska också vara lite blå tonat

Zabbio
0

#1+2

Tål att tänkas på… jag är rätt missnöjd med hela bakdelen, funderar på att gömma den på något sätt..

SweGizmo
0

Ruffsig man/svans med sjögräs i eller grener. och kanske huggtänder^^ haha.

Så kan den stå i en forsande bäck/flod:)

Min blogg: SweGizmo.se

[Malin3033]
0

Hm, vet inte, men från mina ögon ser det lite lustigt ut att hästen bara höjer bakbenet, kanske ett framben också eller inte alls?

Zabbio
0

#5 en anledning till att jag vill dölja bakdelen på något sätt..

divansson
0

ställ ett stort mörkt, blåskiftande träd för bakdelen? hästen kanske inte vågar visa hela sig? ;)
jag tycker den var fin..

Zabbio
0

hm..bra ide

Kattapult
0

Får vi se hur det blev?

Zabbio
0

Det har inte blivit något än :P

Om det blir det kommer jag visa det. x) Har bilden sparad som psd än så länge.

Kattapult
0

Okej :)

enola
0

Jag ser framför mig en rosa mantel på hästen med gröna ränder, men det är nog bara jag som ser det… :P

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

Zabbio
0

*lmao* hehe