Skiss (halvnaken)
Har nu skissat lite i photoshop och är väldigt nöjd. Synd bara att jag inte kommer kunna färglägga den utan att förstöra allting.. xD
(Är ju bara själva grundskissen, OM jag väljer att göra något av den så kommer jag ju rita line-art ovanpå..)
Lade på lite skuggor med.
Vad tycks hittils?
EDIT: oj, glömde bilden xD
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
jag tycker det ser skitbra ut, blev nyfiken på hur det kommer att bli, fortsätt på den
Alltså, har en fråga. Jag är helt novis på detta område. Angående Photo Shop. MÅste man hen speciell version. Håller på med målning, teckning m.m i mitt arbete. Men har aldrig testat någon på datorn. Berätta. Nyfiken!
#2 Är inte så bra på det heller, men enligt min mening så beror det helt på vad du vill jobba med för bilder, och vad du vill kunna göra med dom. t.ex det nyaste programmet photoshop 3 Extended(?) har ju kanske några verktyg som inte dom andra programmen har m.m men själv använder jag photoshop CS2. Det funkar bra för mig iaf. :)
#0 Ser jätte bra ut som #1 säger, ska bli intressant att få se resultatet. :)
Om det blir ett resultat x)
#2 <ritmässigt tycker inte jag att PS 7 och PS CS3 har några jättestora skillnader, PS 7 var tillräckligt för mig egentligen. Tidigare versioner har jag inte provat, men i pricip äralla program där du kan välja färger, penselstorlekar och använda lager helt dugliga till att rita med.
#5 klart det blir^^,
xD Livet kom ikapp mig igen.. all teckning ligger på is för tillfället.
Har ju fått jobb och pojkvän:P
#7 Oh, lycka till med båda
Tack! ^^
ja, lycka till. grattis till jobbet och pojkvännen ;)
#0 Oj hur kan man få så fina och jämna linjer:O Kanska sfa skaffa mig PS.;) Använder mig av paint när jag väl sak rita någe på datan. Och fint blir det ju inte:/
#11 man använder en stoooor rityta och förminskar. x) Och har ritplatta:P
Du kan även ladda ner Gimp, det är gratis.