Blomma
Det va suuuper längesen jag hade en pensel i min hand verkligen & i måndags (eller va de tisdags?) så fick jag nåt ryck & kände att det va dags.
Idag blev den klar då.
Jag testade lite för skojs skull att se hur det blev om man först skissade upp grunden i kol..
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Och såhär blev den sen som klar..
Kom gärna med kritik, men hav förbarmande över mig eftersom jag är rostig
// Emma, aka Althea

Och detta är orginalfoto jag målat av.. Ett foto jag tog i min fars trädgård förra sommaren =)
// Emma, aka Althea
fint! :)
Helena
Väldigt fint :)

#5 Åsikter från troll betyder ju så mkt med :-)
// Emma, aka Althea
#6 Hoppsan, har vi fått hit ett sånt nu också :/

Camilla, du gör ju som du vill men jag tycker gott du kan ta bort trollens inlägg & banna dom =)
// Emma, aka Althea
#8 ja, det tänkte jag, ville bara hålla kvar dom så dom på värdsajten kan ta sig en titt ;)
Hej!
Ursäkta men jag har ett barn här hemma som är 10 år och han har skaffat en medlem här på iFokus och när jag kollade vad han gjort på datorn så såg jag att han varit på olika iFokus sajter och skrivt fula komentarer! Men nu har han fått dator förbund på 2 veckor! Användarna han har gjort är Summ och så är det Bumm! Så strunta i honom, han ska inte störa er mer
Mvh Andreas
Tycker den blev väldigt vacker och färggrann..men den hade nog blivit ännu bättre om inte kolen varit med,färgerna blir ju tyvärr inte så klara dom skulle ha blivit annars.:)
#10 Det är jättebra!!:)…tyvärr är det långt ifrån alla föräldrar som har koll på vad deras barn håller på med vid datorn.

#12 Det va som sagt ett expriment. Jag ville prova på & se hur de blev =)
// Emma, aka Althea