Tips!!
Det är oftast så…att man bör lägga ifrån sig det man gör..efter ett tag eller dagar återgå till bilden….så länge man ser ev.brister eller fel bör man försöka rätta dem……när man sedan har kommit så långt att man inte varken ser eller fattar vad som kan fattas….DÅ är det bra om någon kan ge en kritik på ev. fel och på det som är bra……får man då ev.en negativ bedömning på något man själv är nöjd med så är det bara så…smaken som baken..:)
Sååå..kom tillbaks med bilden när du fixat "felen" du själv sett..:)
Tycker att du har gjort ett jättebra jobb med den hittills..;)
Tack. :) Får se om jag orkar dock. Vet inte ens riktigt vilken stil jag var ute efter. Men inte verklighetstroget dock.
Egentligen var tanken att eftersom Camilla var lite intresserad av Artrage, så tänkte jag visa lite hur det ser ut när man arbetar i det. ;)
Människor har dock aldrig varit min starka sida. Har väl lyckats en eller två gånger.
Men shot. Vad kan jag förbättra? Förväntar mig nästan en hel A4:an nu. :p Men med tanke på att det är långt ifrån min starka sida, så hum, var snälla iaf. ;) Konstruktiv kritik är det ju dock aldrig fel på. ^^
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Kan du få lite axelparier synliga..då får du lägga om håret lite..hihi!..det lät..:D Jag tror att bilden skulle vinna lite på det. Och som sagt… jag tycker att du redan har gjort det bra..ansikten är svåra..helst om man inte har gjort så många……själv tycker jag det är roligare med karikatyrer..;)
#2 he he tack för omtanken, har själv köpt Artrage nu. :P
Men fattar inte hur jag ska få bilden i jpg format (pm:ar dig istället så behöver jag inte förstöra din tråd med program snack ;)
Men din bild är väldigt fin Älskar håret som du har fått till. :)
Håller med, ansikten är verkligen inte lätta, så jag tycker att du har fått till den bra.
Tack. :) Ser själv att örat sitter lite för långt bak. Ansiktet ser lite för "långt" ut. Så det tänkte jag försöka fixa. Hm, en axel eller två kan nog inte vara så svårt att få dit. ;)
Camilla: Tryck på file, och sen export as image. Där kan du välja jpg, png osv.
I den här har jag iaf blandat två olika "stilar". En med vattenfärger enligt programmet (dvs håret då) och vanlig penna för resterande.
#3 Hihi, karikatyrer är bra, för där SKA det ju se fel ut. ;)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
#5 tack bortse i mitt pm, han skicka det innan jag såg ditt svar i tråden. ;)