Teckning iFokus

Teckning

Etikettövrigt
Läst 2121 ggr
Hatasallad
0

Rita av Eris!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ritat av min belgiska hare, resultatet blev sådär. Här är en bild som jag har ritat av ifrån.

Om det finns några som vill testa att rita av Eris så får ni jättegärna göra det! Ska även bifoga min skiss.

Hatasallad
0

Min skiss…

Allamej
0

Jag älskar belgare… så otroligt fin Eris är.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Hatasallad
0

#2 Visst är dem det? Fast det är ju synd att de har dåligt rykte omkring sig :(

heliotropes
0

Den är inte köpt ifrån Grängesberg???Min son och hans tjej sålde sin för några månader sedan pga.allergi……din är jättelik och så vacker .:)

Eva // medarbetare på Perser

Hatasallad
0

#4 Tack, men jag har köpt Eris ifrån Nacka snart ett år sen :)

heliotropes
0

#5 Blev ju tvungen att fråga…..;)..om jag har förtått det rätt,så är den djupa rödbruna färgen mindre vanlig??? Dom är iallafall lika i sin färg…:)

Och jämngamla ser jag..:)

Eva // medarbetare på Perser

Hatasallad
0

#6 Ja, viltröd är den vanligaste färgen. Sen kommer black & tan och sist kommer vit rödögd, det är de enda färgerna som är godkända på Belgisk hare :)

[TotemoOmoshiroi]
0

Försökte rita av din kanin, men det var mycket svårare än det såg ut.. -.- Sen när jag var klar upptäckte jag att huvudet blev mycket större än resten av kroppen. Men men, jag försökte ialla fall. Oskyldig

Hatasallad
0

#8 Den ser fin ut Glad

gigytffyvbk
0

gjorde också en skiss, säger som #8 inte så lätt som man trodde XD

Zabbio
0

Försökte jag med..fast jag fuskade och gjorde det på datorn. x)  Lite lättare när man bara kan rita över.. xD

Ändå blev den långhårig och fick inte riktigt med personligheten.. :S 

Jättesöt! Jag hade en dvärghare (samma kroppstyp fast mindre öron och så klart jätteliten hela den) förut..men den rymde. >_>

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Denna kommentar har tagits bort.
Ylva-Li
0

Skulle aldrig falla mig in att släppa ut mina djur lösa i naturen. Inte när jag sett vad djur kan göra, och framför allt, vad människan kan göra. Jag är djurvän ut i fingerspetsarna och gör allt för att mina djur ska ma sa bra som möjligt. :) I min värld är det att INTE lata dem vara fria.. Da kommer de sannerligen en dag inte hem längre.. De är inte "avlade" för att springa vilt. De ÄR faktiskt avlade som sällskapsdjur. Och vi skulle göra dem en enorm otjänst om vi lät dem göra som de ville.
(har förövrigt 2 kattar. :) )

Men, inte sa mycket OT: Det är en jättefin kanin du har där HataSallad. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Hatasallad
0

#18 Tack Skrattande

CamillaS
0

#19 ja, hon är verkligen jättefin! :)

CamillaS
0

_Tog bort kanin frihets diskussions inläggen eftersom det gjorde folk upprörda vilket jag förstår.

//CamillaS - Sajtvärd på tif_