Rita av Eris!

Jag älskar belgare… så otroligt fin Eris är.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#2 Visst är dem det? Fast det är ju synd att de har dåligt rykte omkring sig :(

#4 Tack, men jag har köpt Eris ifrån Nacka snart ett år sen :)

#6 Ja, viltröd är den vanligaste färgen. Sen kommer black & tan och sist kommer vit rödögd, det är de enda färgerna som är godkända på Belgisk hare :)

#8 Den ser fin ut 
Försökte jag med..fast jag fuskade och gjorde det på datorn. x) Lite lättare när man bara kan rita över.. xD
Ändå blev den långhårig och fick inte riktigt med personligheten.. :S
Jättesöt! Jag hade en dvärghare (samma kroppstyp fast mindre öron och så klart jätteliten hela den) förut..men den rymde. >_>
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Skulle aldrig falla mig in att släppa ut mina djur lösa i naturen. Inte när jag sett vad djur kan göra, och framför allt, vad människan kan göra. Jag är djurvän ut i fingerspetsarna och gör allt för att mina djur ska ma sa bra som möjligt. :) I min värld är det att INTE lata dem vara fria.. Da kommer de sannerligen en dag inte hem längre.. De är inte "avlade" för att springa vilt. De ÄR faktiskt avlade som sällskapsdjur. Och vi skulle göra dem en enorm otjänst om vi lät dem göra som de ville.
(har förövrigt 2 kattar. :) )
Men, inte sa mycket OT: Det är en jättefin kanin du har där HataSallad. :)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||

#18 Tack 
#19 ja, hon är verkligen jättefin! :)