Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 1256 ggr
camillaabrahamsson
0

Galoppbild - kritik?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försökte mig på att måla ytterligare en hästbild i GIMP :) Kritik önskas! Men helst inte för hård eftersom jag har jätteproblem med mitt självfötroende .__. I alla fall, kritisera på ;)

mariatingsund
0

Den är jättebra, så du behöver inte ha dåligt självförtroende. Den enda jag tänkte på att svansen och manen var som tråd, och matchar inte riktigt resten Kan du ändra så det har samma stil som typ gräset?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

heliotropes
0

Den såg såå lycklig ut i sitt språng..:) den var fin..:)

Eva // medarbetare på Perser

Zabbio
0

Jag tipsar att du har bakgrunden på ett lager och hästen på andra lager, så slipper du råka sudda ut svansen:P

Den ser lite knökig ut i konturerna (målar du med mus?) men proportionerna var helt ok och den hade en fin känsla.^^

Finns inget att ha dåligt självförtroende för.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

camillaabrahamsson
0

#1 Okej, ska tänka på det :)

#2 Tack :)

#3 Ja, jag målar med mus.

Tack allihopa :) Nån mer som vill kritisera/kommentera?

CamillaS
0

Jag tycker också att du har fått till den bra, speciellt för att vara målad med mus. Det är ju jätte svårt. :)
Gillar kännslan man får i bilden och att du har gjort så att bakgrunden är suddig och att du får hästen att framträda i bilden.

Jätte bra jobbat! :D

ulliga-flickan
0

Väldigt vacker!

Kazibum
0

Du är på god väg

Toltaren
0

Jättefin :) att du orkar måla med en mus :o Mitt tålamod tar nästan slut även om jag målar med ritbord xD Tycker dock den ser liiiiite ihoptryckt ut. Annars superbra jobbat!