Hejsan, vem är jag?
Tänkte börja med att berätta lite om mig själv. :)
Jag heter Camilla Sten.
Har hunnit fylla 22 år, en bra ålder enligt mig.
På fritiden har jag som en liten hobby, jag älskar att måla och rita djur ;) Och det är ju det jag har mest utav här hemma med. ;)
Jag gillar även att måla på stenar, det blir mest djurmotiv på dom med.
Annars så brukar jag umgås med mina kompisar hålla på med mina djur och sådär.
Våran lägenhet består av: 3 söta kissemissar, 4 råttor, 2 marsvin min mamma och hennes kille.
Vad duktig du är! Dom var jättefina :)
Tack! :)
Ingen mer som vill presentera sig?
Vill ju veta vilka som springer härinne! ^^)
*putt*
Hejsan Jag heter Veronica och jag har alltid haft något för händerna. Målat, skulptur, vävning och smycken… säkert mer också men jag kommer inte på det just nu :)
Jag målar antingen den mänskliga kroppen eller symboliskt.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Vilka JÄTTE fina stenkatter du gjort CamillaS.. verkligen! Ögonen e dessutom helt suveräna! Dom gilla jag! 
#12 Tack så mycket :)
Ja ögonen gör mycket i utrycket. Det gör så katten får en mer levande blick ;)
Fler presentationer önskas. :)
Jag heter Helena :P Är 14 år gammal och bor i Stockholm.
Är rätt dålig på att rita, men ska försöka ändra på det ;P
Hemma hos mig har jag 6 små marsvin som är väldigt matglada och tokiga^^
Helena

Jag heter Isabella, kallas Bella, är 12 år och bor på landet i Västmanland. Har ritat sen jag kunde i princip hålla i en penna ;P
Ritar för det mesta hästar, råttor ibland och manga lite smått… Ritar mest på datorn med mitt ritbord.

Pehpsii heter jag. Har väl ritat sen jag fick min första krita. Går lite upp och ner med inspirationen men så är det väl med allt. Jag gillar att rita både med aspirationen att få det verklighetstroget, men även i cartoon-stil, dvs som i serietidningar.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Jag heter Lisette, inte så svårt att förstå kanske:) Jag har ritat sen jag var minni.. men då var de mest klotter^^ Fast min mor var minsan stolt då med. Nu brukar hon också skryta lite ifall de kommer på tal hur duktig hennes dotter är på att teckna. Men jag brukar påminna om att de faktist finns många myyyycket bättre än jag:P Ritar väldigt sällan nu för tiden dock, vet inte riktigt varför. De brukade lugna ner mig och vara otroligt skönt att bara sätta sig med de ett tag.
Jag är iaf 21 år i mars och även Sajtvärd inne på bodyart.ifokus.
Jag bor i en 2:a med min vovve och kisse.. Ja de var väl en del iaf:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#18 Va bra att du har hittat hit då, då kanske tecknarlusten kommer tillbaka. :)

#19 jag har bara varit härinne en kväll och redan fått massor av inspiration av att se andras teckningar bara (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
#20 Jätte kul :D precis det vi vill uppnå ;)
Ja jag har också blivit väldigt sugen på att börja rita igen:) hehe.. bra sajt CamillaS;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#22 Va kul.
ja, jag hoppas verkligen att detta ska bli en bra och lärorik sajt. som alla ska trivas på :)
Tack LisetteS
Jag är Hanna, 15 år gammal. Bor ihop med fem sjövilda marsvin. Jag ritar inte värst mycket men skulle gärna vilja kunna. Min farmor är en sk. "konstnär", lokat iaf. Och min bildlärare har fått för sig att jag har samma talang som henne - trots att jag försökt förklara att dte är min kusin som fått ärva den talangen inte jag ;P Som sagt skulle jag vilja lära mig att få fram bilderna på pappret, allt finns i huvudet men när det ska ut så blir det geggamoja *s*
Hanna
Hej Hanna, va kul att du också kommit hit.

Hej allihopa!
Jag heter Roger och har först på senare år börjat med att rita och måla så det här är ganska nytt för mig. Det var tack vare en tjej som gått på konsthögskola som fick mig att ta fram mina kreativa sidor. Hon mer eller mindre tvingade mig att rita något och sedan gav hon mig några grundläggande tipps på vad jag skulle tänka på. Resultaten blev bättre än jag trodde jag skulle kunna klara av så jag fick blodad tand.Tyvär så hinner jag nästan aldrig att ägna mig åt denna hobby men jag blir mycket inspirerad av att se vad andra gör och hoppas att man skall få lite tid över till bla denna hobby.

Jag heter Elin. Mina största intressen är djur, ridning och körning. Slutade med trav för ett halvår sedan och jag ångrar det otroligt mycket. Kommer nog ta upp det igen så småning om. Rider på ridskola en dag i veckan, och annars på en halvblodsvalack vid namn Spider. Jag gillar också att måla och teckna men nu har det inte blivit så mycket av det men ska försöka lite oftare. Foto tycker jag otroligt mycket om också. Förutom det ungås jag med kompisar på fritiden.
Jag har ett flertal djur. En hund, två kaniner som dock inte bor hemma hos mig, utan en kompis, och en chinchilla. Förhoppningsvis har jag en till hund i sommar.
Jag och mamma har haft några hästar. Har inte kvar dem nu.

Prenseterar mig snart! ;)
Jag heter Moa Winberg och jag är just nu 14 år (blir 15 i november). Jag har alltid tyck om att teckna och tecknar ungerfär varje dag, inga mästerverk direkt men kladdar lite på papper och på andra ställen. Jag har en katt som heter Shakira och hon är 3 år. vi får snart någon/några tillskott till familjen då hon snart ska ha kattungar. På fritiden så umgås jag med kompisar, fotograferar och så klart ritar ;)
Hej, jag heter Elin Östberg och går första året estet-media programmet i Göteborg. Jag är 17 i år (december barn) altså född 1991. Jag absolut älskar hästar och allt som har med dem att göra. På sommaren tränar jag natural horsemanship och western såfort jag får tid, men har också tränat mycket klassisk ridning. Jag är även väldigt intresserad av båt och bil + andra diverse fordon.
Jag fotograferar och målar mycket hästar på min fritid och har sålt en hel del bilder. Jag har en katt också, Siri heter hon, totalt underbar. Ett av mina andra stora fritidsintressen är film, inte att göra film, se på film. Jag är sci-fi och fantasy nörd och älskar allt sådant. Stort fan av Lord of the rings triliogin, den står nära hjärtat, både bok och film.
När det är många filmer pågång på bio så går ofta hälften av mina studiebidrags pengar till just bio, kan inte hålla mig borta. Sådär ja nu vet ni lite om mig.
Over and out.
Inte för att jag tror någon kommer orka läsa allt det där ^^
#31 jag har läst det :P
#31 Jag har också läst ;)

#30 - Jag orkade :P

Presentation av mig då :) Jag är 14 år, har ritat så länge jag kan minnas. Har ett MVG i bild, om man nu får vara lite stolt ;)
I alla år har folk sagt att jag borde bli konstnär, och ja, jag funderar på att bli illustratör när jag blir vuxen. Jag ritar mest med blyerts, på senaste tiden har jag försökt mig på digital målning och det är fruktansvärt roligt! Ska köpa ett ritbord inom kort.
Jag har varit hästnörd hela mitt liv, så favoritmotivet är självklart hästar :)

#36 - klart du får vara stolt! ;)

CAMILLAAAA, du har 4 marsvin!
#38 nu ja, men inte då jag skrev min presentation ;)