Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 802 ggr
Veyla
0

Jag presenterar väl mig;)

Tjena! Jag har alltid haft ett intresse för att skapa. Att teckna är ett bra alternativ då det är ganska enkla medel som behövs. Tyvär är jag inte så bra men jag gör mitt bästa och blir ofta nöjd ädå.

Det häftigaste är när man börgar bli så pass färdig så att teckningen får liv. Det är då när jag har skapat en historia som jag blir riktigt nöjd;)

Jag kan nog tyvär inte bidra med så många tips. Jag är ganska ny i teckning ändå som ni förstår. Men hoppas att jag lär mig massor och har trevligt. Och senare kan ge tips när jag blivit bättre;)

Tyvär har jag bara mina teckningar på papper och har inen scanner. Men ni kan få se nån så fort jag har lagt in det i datorn.  

Tack för ett bra forum:D

Allamej
0

Hej och välkommen :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Veyla
0

Men hej Allamej! Dig känner jag ju igen;)

CamillaS
0

Välkommen hit!
Hoppas du kommer trivas här. :)

//CamillaS - Sajtvärd

Allamej
0

Japp, mig känner du Veyla :)

Allamej - medarbetare 

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

heliotropes
0

Välkommen!!.:) säger jag också,jag är själv en ganska ny medlem.

Eva // medarbetare på Perser

Veyla
0

Tack camilla och heliotropes.

Kul att inte vara ensam ny;)