Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 949 ggr
heliotropes
0

Hej på er:)

Som ny medlem här kommer jag med lite info. om mej.

Jag heter Eva 40+ och har tecknat så långt tillbaks som jag kan minnas. Har hört nu av så många att jag är konstnär men det är en titel som är svår att ta till sig:)

Allkonstnär stämmer nog bättre:)Tycker att det finns så många duktiga kreativa människor i vårat avlånga land…så jag skulle nog säga att ALLA har nog en konstnär boende i sig:) 

Jag gör mycket med hjälp av Adobe photoshop idag..vill man kan man titta in på min hemsida…som i huvudsak är gjord för min kattuppfödning och att få göra lite adobe"pyssel":)…..men där har jag även en särskild knapp My Creation som jag samlar lite av mina "verk". Och jag kommer även att "bygga" ut den delen:)

http://www.heliotropes.se 

Hoppas att jag även kan vara till någon hjälp här,och själv få lite insp.

Min specialitet är grafitteckning och skuggor.

Eva // medarbetare på Perser

Allamej
0

Hejja :)

Jag måste bara få säga en sak…

Halledudanedå va söta kissar !

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CamillaS
0

Hej Välkommen hit!
Hoppas du ska trivas här med oss. ;)

Alltså shit vilka jätte snygga bilder du har gjort. :D 
Hur får du till alla blommor och så i bilderna?

//CamillaS - Sajtvärd på Tif

heliotropes
0

#1 Tack!:)

#2 Tack!:) Jag har funderat på om inte en teckning iFokus borde komma snart..hihi!! 

Jag jobbar i programmet Adobe photoshop CS2 och där är det bara klura ut hur..och sedan klistra,klippa,anpassa,skugga mm.Glad Jag är självlärd så jag är inte någon expert i det,men jag är ju även med i bildredigeringIfokus,där finns mycket hjälp att få.

Wiizy
0

Välkommen! :)

// Wizy, Medarbetare på Tif.

heliotropes
0

#4 Tack!!…det är som sagt en efterlängtad sajt…klart man vill vara med.:)

Veyla
0

Jag välkomnar dig med;) Fast jag är nyare än dig. hehe