Teckningsutmaning: Vår
Jag fick en liten idé av tråden om utmaningen på skrivlust.ifokus.
Tänkte att vi skulle kunna ha en liten tävling med olika teman. Tex. Jag bestämmer tema: Vår. Då ska ni måla en teckning som ni tycker symboliserar vår. Sedan väljer jag ut vinnaren som får bestämma nästa tema och kora vinnaren. Tävlingen kan hålla på nån vecka eller så. Sedan koras vinnaren.
Vad tror ni? Bara lite på kul sådär :)

Jag tycker det låter som en jättekul idé! Hoppas de andra tycker det också, men det är jag nästan säker på. 
Ja, det tycker jag låter kul :D
Jo vi har hållt på och diskutterat att ha någon slags tävling här på sidan i framtiden. Fin idé

tycker också det låter som en kul ide :)
Då kör vi då :) In med era våriga bilder! Sista inlämningsdag: Nästa söndag :)

Snygg idé! ;)
oj då bara till nästa söndag ;) då får vi skynda oss, får man rita vad som helst bara det är en vår känsla i bilden?
#7 Japp :) Är det för lite med 1 vecka?
#8 nja kanske det, om du vill ha kandidater till tävlingen ;)
då kör vi att sista inlämningsdatumet är: 27/4 Okej?
Jag föreslår iaf att ni tar dem här tävlingarna månadsvis.. så hinner folk läsa som inte är inne så ofta och alla hinner med att göra nått ordentligt, så de inte bara blir något nerhaffsat:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#11 Det har du alldeles rätt i. Vi kanske kan försöka få igång den i maj då istället?
#12 ja kanske det. :)

Nå.. ska vi få igång detta nu då? :P
Ja, nu är det ju Maj ;)
*ASG* vad långt ni kommit här med bilder på vår.
Jag ska försöka ha denna tråd i minnet när jag ska testa min kommande Ritplatta..:)förhoppningsvis hinnar jag få den innan Maj är slut..:)de skjuter fram leveransen hela tiden..:/
#17 Va söt :)
Det blev ju en fin bild även om det var en test bild :)
Ska försöka komma med nåt bidrag snart, har bara inte haft tid eller inspiration till vad jag ska rita för motiv :/