Kritik tack! (Border collie)

Jätte fin! verkligen. Du har fått till skuggorna och livet i bilden jättebra. :)

Jättevacker bild :) Du har fångat själen i hundens ögon på ett jättebra sätt. Jag hittar inget dåligt med bilden. Grattis till att ha lyckats med en jättefin bild :)
Jaa Din bild är nästa mer levande juh.

Oj, tack för alla fina kommentarer! :D ^^,

Ingen som har något negativt att komma med? ;)
Har inga problem med att ta kritik så säg exakt vad ni tycker, även om det handlar om så minimala petitesser! ;D
Orsaken att du inte får någon negativ kritik kan ju ha något med att göra att den är helt underbar och ingen har kunnat komma på något :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Håller med Allamej. Jag har suttit och letat fel nu. Jag hittar inget. alla sträck ser ut att vara på sin plats.
kan bara hålla med ovanstående :)

Jätte fin bild.
Försökt komma på nåt dåligt med bilden. Ända jag tyckte såg lite konstigt ut var ansiktet, ser ut som en fyrkant. :P
/Tore
Medarbetare på Flugfiske.Ifokus
Det liknar inte helt hunden på fotot..kanske en syster/bror till den mer.. :9 (lyckas själv aldrig göra det porträttlikt)
Blev mycket bättre efter mörkläggning i PS, kanske du tog i en liiiten aning för mycket…men bara kanske.
Förutom att det inte är 100% porträttlikt hittar jag inga fel alls, hade jag inte sett fotot hade det varit perfekt. Kanske är det likt hunden i verkligheten, känner man djuret får man ibland in personlighet som saknas på fotot, och den som då jämför foto/bild ser något obestämt som inte är likt…
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

# 9, 10, 11: Hihi, tack ska ni ha. Det värmer verkligen att höra. ^^, :D
#12, 13: Tack för kritiken! :)

Verkligen hur fint som helst :)

#15, Tack så jättemycket. ^^,

Verkligen jättefin! Jag har själv en border collie och det enda jag har att anmärka på (som är svårt att 'sätta fingret på') är att blicken inte är riktigt rätt. Din bild är väldigt fin och den kan du vara stolt över 'i kvadrat', men Border Collies har just den där blicken som liksom säger "förlå, jag visste inte", eller de ser lite bekymmrade ut, när de tittar på en. Den blicken kan man se på kortet men inte i din bild. Annars är den värd en ram och en herdesplats på väggen.
Glad nu när det fanns något 'negativt'? ;)

#17 Okej tack så mycket. Förstår hur du menar. ;)
Tack tack. :)

#19 tycker det blev fint. :)
#20 häftigt! nästan så man inte ser skillnad att det är ett vanligt foto under. :)
#19 tycker att det ser bra ut :D Vilken metod använde du?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Tack hörrni. :)
#22 Hade massa olika lager och tog "selective color" och suddade ut de övre lagren där en viss färg skulle framhävas. ;P
Kanske inte den lättaste metoden, vad vet jag, men det funkade fint för mig iaf (trots att jag kanske inte fick till färgerna till 100% men..) ;)
Fantastiskt jobb! Är enormt imponerad!

#24 Tack så mycket! :)
Just nu håller jag förövrigt på att förstora upp bilden för hand på ett A2 (istället för A4, som den är på nu) som ett litet projekt i bilden på skolan. :)
Verkligen superfin din bild!!!

Gillar bilden starkt, som sagt skulle ögonen ha den där speciella blicken.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

#26, 27 Tack ska ni ha. :) Ja, för försöka få till blicken bättre på den större teckningen jag håller på och gör nu. :)