Förslag på en rolig rit sida :)
Jag vet inte om det är nåt för dig.
Men det är en engelsk sida där man kan chatta med andra och rita/måla samtidigt. och då ritar alla på samma ark så man måste licksom samsas om vad man ska rita för motiv.
Dom flesta där inne är egelsk talande, så jag skulle gärna vilja se lite svenskar där inne. ;)
Min engelska är riktigt dålig, jag förstår engelska bättre än jag kan skriva och prata det. ;P
Man måste registrera sig.
Men själv tycker jag att det är en rolig sida. Man kan också skapa privata chattrum så att bara du och en kompis t.ex ritar tillsammans och inga andra.
Men detta är ju då på datorn, visst går det att rita med mus om man är duktig, men det är ju nästan bäst att ha en Ritplatta :)
Ta en titt på sidan
Hoppas vi ses där. så jag slipper skriva min dåliga engelska med personer som inte förstår vad jag menar :P
Såg nu att när man har registrerat sig så måste man rita minst en egen bild tror jag det är innan man får tillgång till chatten.
ingen som vill göra ett försök att rita med mig? ^^
Samma här… sen skakar jag av naturen också just nu… feber :(
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
hehe.. fin camillaS:) Jag skulle nog inte våga rita sådär iaf.. pinsamt om man ritar helt fel och de ser ut som.. jag vet inte vad^^ iaf med musen:P
Krya på dig Allamej!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#6 men du skulle kunna rita med mig i ett privat rum, med lösenord så kommer ingen annan in och ser hur du ritar. Så skulle vi kunna fixa till nåt fint. :P man samarbetar ju med bådas kunskaper ;)
Men du.. jag sitter med en mus:P de vore kattastroff;) Kan inte alls måla me den..
#8 he he…
oj.. och katastrof stava jag som en kratta me^^
#10 lätt hänt ^^
Ingen annan som vill rita med mig?
hm..ska kolla sidan..antar att den är gratis? :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#12 Japp, den är gratis. :)
Den vill inte komma upp :(
#14 konstigt, för mig funkar det ju :/
Provar att länka till startsidan istället. http://www.ratemydrawings.com/index.php
nope..säger att sidan inte kan hittas..
Skumt :/
Skriv in detta på google sen tror jag det är andra meny raden du ska välja. rate my drawings
ska prova…
*puttar* upp denna. då jag själv iaf tycker det är kul! ^^,
*puttiputt* ^^
intressant ..ja ska bli medelm!
Make Pasta not War, Vee~
Jag försökte, men det gick inte
#22 vad hade du problem med?
Kunde inte regga mig..fick inget mail skickat trots att jag försökte flera gånger. ><
#24 oki. :S
Ska försöka igen senare..nu är jag helt slut.