Din avatar

Jesús och Yuki

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#2 så söta råttisar ^^,
Jamen visst är dom :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Kommer när jag har nytt till min egna. :P
Min är en svamp-ande från Mexico.
Shamanerna där (och på andra ställen) kommunicerar med en stor svamp-ande genom att äta den. Dessa svamp-stenar (varelser med svamphuvud tex etc) anses vara representationer av dessa andar.

Några andra exempel:

#9 he he häftig :)

Mig själv..

// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Bilden föreställer min kanin, har tyvärr inte bilden på den här datan.

Min har ni här, en hand och ett tefat. Jag började min resa här genom utomjordiskt eftersom jag forskat i ämnet ett par år nu, jag har läst allt jag kommit över om olika raser, stjärnor, vad våra regeringar egentligen pysslat med osv. Så det passade bra med denna bild och jag fick den förstorad av -pson- genom att jag vann en utlottning på utomjordiskt! :)
Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!
#15 Cool :D
#17 så söt :)

#20 Asta är väldigt söt :)
Det här fotot på min Marion (en egenuppfödd stolthet.:)) jag har vinklat och beskurit den till min Avatar.

#22 Dina katter är så söta att det inte är klokt :')

#22- #24 jätte söta. :)

Jag har ju bytt jag :)
Har ett halssmycke jag gjorde för ett litet tag sedan