Teckning iFokus

Teckning

Etikett: allmänt
Läst 831 ggr
eliinb
0

Wacom bamboo a6 eller wacom bamboo fun small a6?

Jag undrar litegrand om dessa ritplattor/ritbord.
Fun small a6 följer ps med i, men inte vanliga a6. Har ps 7 men kan inte så mycket.

Vilken har ni och vilken tycker ni att jag ska satsa på? Hur fungerar en Ritplatta. Är nybörjare inom detta så tänkte satsa på en billig modell.

Tack på förhand!

Kazibum
0

Jag har et Wacom Bamboo A6 och det fungerar utmärkt, väldigt nöjd med det. Vet tyvärr inte så mycket om fun small

asakall
0

Har också Wacom Bamboo A6 mycket nöjd,,med den, bra pris och bra funktioner,,köpt på dustinhome..använder den mest för bildredigering, och till allmänna datorändamål. Nu mera använder jag bara pennan,,inte musen, till ALLT känns mycket smidigare.

Zabbio
0

Se om Netto har kvar Graphire4 för 350kr!

Den ska vara likvärdig med bamboo A6 enligt experterna, men är dyrare på nätet och jag gillar den bättre. :)

Ta den billigaste wacom om du bara vill testa. Jag hade en volito2 (bamboo one är väl de som är nya volito, typ..) och var supernöjd med den. Men en bamboo A6 kommer du inte växa ifrån, inte heller en graphire :) Sen kan man uppdatera iaf, men inte för att den första inte håller måttet:P

PS7 är ett bra program, det första jag hade. När jag först testade PS cs3 var jag inte lika förtjust med det, men när jag nu lärt mig är det ännu bättre :P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.