Teckning iFokus

Teckning

Etikettoff-topic
Läst 962 ggr
camillaabrahamsson
2008-06-29 22:20
0

OT: datorkrasch

Nu har datorn kraschat och alla digitala målningar jag gjort är puts väck :< Känns väldigt surt. Muntra upp mig någon?

Nemii
2008-06-29 23:29
0

Usch, va jobbigt! Har alla mina bilder på extern hårdisk. Så det känns lite mer safe. Men eftersom du har laddat upp några av dom här på sidan, kan du ju alltid spara dom igen och på så sätt få tillbaka dom Glad

denstore
2008-06-30 04:13
0

Om du inte har formaterat, eller något sånt, så är det rätt stor chans att man kan få tillbaka filerna. Det finns massvis med recovery program som fixar just sånt.

Solini
2008-06-30 06:00
0

Det går även fast man har formaterat. Det är mycket komplicerat. Men vad gör man inte för att få tillbaka sånt man skapat? Skriv ett mail till mig så kan jag försöka peka dig åt rätt håll

/Tore

Medarbetare på Flugfiske.Ifokus

camillaabrahamsson
2008-06-30 19:32
0

Jag tror att det är helt kört faktiskt, men tack ändå :) och jag får väl helt enkelt skapa nya bilder ^^

Allamej
2008-06-30 19:45
0

Min dator dog idag… så jag sitter nu med min gamla och iom detta så vet jag ju inte heller om jag kommer mig in eller inte eftersom det fanns en anledning till att jag skaffade ny… så… Jag vet hur det känns och jag lider med dig… ska skicka in min dator och hoppas att dom kan återuppliva den…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zabbio
2008-06-30 21:04
0

Hände mig för ett tag sedan.. daorn dog fullständigt, började starta om..och starta om..och starta om.. startade om innan man han göra nåt, kom inte ens in i dos läge eller vad det kallas (typ.. det som finns innan man installerar windows)

Men inte lärde jag mig av det, har inte lagt över några bilder på CD eller så.. xD De flesta jag gillar ligger uppladdade som Jpeg iaf på en server nånstans.

Trist när det händer, tröstkram :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

mjioo
2008-06-30 21:27
0

kommer ihåg när min dator kraschade för ett år sen.. usch inte alls kul. men vet inte riktigt var det var som hände eftersom det inte gick att formatera. satte i en hårddisk som jag installerade windows på och sen kopplade jag in min vanliga hd så kom jag åt allt igen. tog bort windows på den gamla och nu funkar allt som det ska. har bilder och sånt på den gamla och på den mindre med windows har jag program. ska nog spendera lite pengar på en ny datr nån dag :D macbook om jag lyckas få ett fast jobb snart.

Majsbecka
2008-06-30 23:06
0

Höll på att hända mig. Eller jag trodde det skulle hända men det gjorde det inte. Men datorn e fortfarande lite störd :P
Hoppas att du kan spara lite här ifrån iFokus och så.
Men jag tror att det ska finnas sätt att få tillbaka bilderna på.
Prata med någon datakunnig så kanske du kan få tillbaka dom på något sätt! Lycka till :)

camillaabrahamsson
2008-07-01 12:56
0

#6 Åh, det var precis samma sak som hände min dator :O störande som sjutton ><

tack för alla vänliga ord :) i fortsättningen ska jag säkerhetskopiera ^^

Pedro
2008-07-01 13:12
0

Åhh, det hände mig förra hösten. Alla mina bilder försvann, nu bränner jag alltid ner på cd:s.

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Jappeloup
2008-07-01 14:51
0

stackars dig, jag vet näsan hur det är, jag tog en massa fina bilder på en hopptävling, ca. 300 st, och nu e alla borta och jag har inte hunnit använda en enda!! ^^'