Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 709 ggr
Nemii
0

Min första digitala bild!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, detta är då min första riktiga digitala bild. Gjord i photoshop med en touchpad (ni vet en sån "mus" som finns på laptopar). Vill ha massa kritik, tack - så jag vet vad jag gjort bra och vad jag kan tänka på tills nästa gång! Glad

Achatina
0

Tycker att den känns lite tunn över ryggen och baken och kanske lite för kort. Men dö snygg ändå :P

Nemii
0

Hehe, ja, jag tänkte också att den va lite klen baktill :P Tack ska du ha!

enola
0

Bra start! Mycket vacker, men kan inte så mkt om hästar så ingen dålig kritik från min sida. :)

Sajtvärd på Utomjordiskt och medarbetare på Konstnärer!

paronskrutten
0

Helt ok! Visst, lite tunn och kort, men inte alls farligt. Jäkligt snyggt med tanke på vad du ritade med :)

Helena

Nemii
0

Tunn kan ja verkligen hålla med om, men kort..? tänk på att den inte ses rakt från sidan så baken döljer en del. Aja, ni har kanske rätt ^^ Tack! :D

paronskrutten
0

Mja, men bogen är så bred liksom^^

Helena

camillaabrahamsson
0

Jättesnygg verkligen!

CamillaS
0

Väldigt snygg måste jag säga! jag vet inte men själv tycker jag inte den verkar kort, men som dom andra redan påtalat så skulle den kanske må bättre med lite tjockare rygg. ^^

Nemii
0

#8 Jättetack! Hehe
Ja, lite bredare från ryggen och bakåt håller jag med om. Ska se om jag kan fixa till det eller om jag bara förstör hela bilden med min klantighet! Haha

Madde80
0

Jag kan heller inget om hästar, men är imponerad av renderingen - speciellt med tanke på vad du har använt som verktyg!