Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 890 ggr
Madde80
2008-07-03 17:12
0

Presentation av mig :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihop!

Jag heter Madeleine Gusdal och är 28 år. Jag har tecknat så länge jag kan minnas. Vet i alla fall att mina föräldrar blev glada eftersom jag satt tyst i flera timmar bara de lade några papper på bordet och satte en penna i min hand. Gick estetiskt på gymnasiet men har egentligen lärt mig mest på egen hand under de senare åren. Målar nu nästan enbart med min Wacom, men får mig då och då ett ryck och börjar med något blyerts- eller akvarellprojekt.

Stora inspirationer är Fantasy-genren och alla fantastiskt duktiga konstnärer som håller sig däri, samt naturen och allt vackert omkring mig.

Mina "gallerier" finns lite här och var på nätet. Mest på Fantasy-specifika siter som Epilogue och Elfwood men även DeviantArt. Har en egen hemsida också som lider av tidsbrist, men någon gång ska den bli lite mer funktionell :). Många av mina senare bilder visar lite naket, så jag lägger inte ut dem här. Istället får ni se en bild från några år tillbaka :).

CamillaS
2008-07-04 02:59
0

Hej och välkommen hit!

Hoppas du kommer trivas här! :)

camillaabrahamsson
2008-07-04 11:54
0

Välkommen hit! :) Jättevacker bild måste jag säga :D

smalltowndude
2008-07-04 13:11
0

Välkommen! Väldigt vacker bild :)

Madde80
2008-07-04 14:57
0

Tack så mycket! Är övertygad om att jag kommer trivas här. Jag gillar ställen där man kan få kritik och utmanas att bli bättre!