Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 1279 ggr
CamillaS
0

Nytt sidhuvud?

Som ni alla kanske har hört så är nya iFokus på gång att lanseras.
Och därför ska alla sajter få en chans att byta ut sidhuvudet på sin sajt. (Alltså bilden längst upp på sajten).

Det nya sidhuvudet MÅSTE skickas in ikväll senast kl 21.00 helst tidigare, så kanske vi hinner fixa till en röstning. 
Bilden ska vara inskickad till ifokus innan onsdag alltså i morgon, så vi har kvällen på oss. 
Tyvärr var jag lite sen med att upptäcka detta på värdsajten, så det är nu det gäller, sätt er vid datorn och öppna era bildbehandlingsprogram och leta bland era bilder om ni hittar nån som ni tror skulle passa (Bilden ska helst passa alla årstider)

Bilden ska vara 400x100 px stor! Kvalitén måste vara BRA!

Så kom gärna med era förslag. annars kommer vi kanske få ha denna bild som vi har, fast dom kanske kommer ändra lite på den.

//Mvh Camilla - sajtvärd

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad trist! jag är för sent ute! :( Jag försöker skicka in ett här ikväll ändå eftersom jag inte ser några andra förslag.. eller skickades de via PM?

Vet inte om denna är i det formatet du är ute efter, eller om det är för sent trots allt :/

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till >_>

CamillaS
0

Sorry sab. måste visst säga det här med.
Missförstod det från värdsajten. Bilderna ska vara 800x600.
Så Jesper (ifokus killen) ska kunna beskära bilderna som han vill, han är väldigt petig då det gäller kvalitén och motivet. så skicka gärna igen. vi har natten på oss.

Zabbio
0

Blergh..får fixa det då..