Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 778 ggr
Nemii
2008-07-10 05:12
0

Äntligen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..har jag skaffat min första Ritplatta! Och det kändes nästan självklart att det skulle bli en Wacom Bamboo a6 Skrattande Sitter klistrad med den flera timmar om dagen och jag börjar nästan misstänka ett beroende Oskyldig

Lekte fram den här bilden idag (i natt) och den var egentligen bara menad att bli en skiss från början. Skulle gärna vilja ha lite kritik! Och jag kan inte riktigt bestämma mig vilken version som är bäst, så det får ni tycka till om också! ;)

Nemii
2008-07-10 05:13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den andra

Allamej
2008-07-10 14:43
0

Den nedre är mer min typ av färgskala men jag älskar ljuset på den första :)

Sitter och kollar efter Ritplatta själv.. är otroligt sugen när jag ser vad snyggt ni andra gör :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zabbio
2008-07-10 14:57
0

Hade gärna sett färgen i den nedersta fast med lite mer mättade högdagrar *krånglig*

Jättesnyggt, visst är det märkligt att just skisser och kladdar brukar sluta som de bgästa bilderna? :P

Lite kritik skulle vara att den ser lite stel ut med frambenet:P

Hehe.. ritplattor är beroendeframkallande,, man borde behöva visa leg för att köpa dem:P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.