Tecknat,katt m.text
Oj. helt underbara bilder! :D
Älskar dom verkligen! Du tecknar jättefina katter. :)
håller helt klart med #12

Helt fantastiska katter! Har du fått någon tidning intresserad? En bild på dan, typ i Expressen eller så. Den stilen skulle passa där perfekt. Eller göra vykort o sälja dem i hela landet, med copyright o allt? Eller en liten nätt bok när du har så det räcker, o sälja i bokhandel?
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Tack! kul att ni gillade dem..copyrightade är de ju redan,i och med att jag har gjort dem och inte sålt rättigheten till någon..;)
Jag har varit aktiv i slöjdarföreningslivet förut och bla.haft stånd på mässor och sålt blandade"verk".:)(Om jag blev känd för något så var det nog för mina frihandtecknade t-shirts),glasinramade kopior av dessa ovanstående teckningar har jag även haft och sålt i slöjdar/turistbutiker här omkring….
Omöjligt att jag får tummen ur ..så att säga :) och få dem ev.upptryckta är väl inte omöjligt…haft tanken länge,har även för några år sedan varit i kontakt med ett tryckeri…det krävs en hel del upplagor för att de ska åta sig ett tryckeri…det är även en hel del pengar som man måste ligga ute med innan det kommer att betala sig.
Kan berätta att jag även har varit medlem i en Bild&Formförening,men där trivdes jag inte riktigt,jag hann iallafall vara med på en venessage.:)..lite extra roligt var det när en lokaltidning var där för ett repotage så kom min oljetavla med torpet med..:)Det kom som en överraskning..:)
Vad fina bilder. Jag renta av älskar dom, tänk om man kunde göra sånna

Du kan skapa ett konto hos vistaprint och ladda upp bilden, så trycker de åt dig vykort billigt. När du har fått första sändningen, ska de överösa dig med gratis- och rabatterbjudanden, då kan du passa på göra olika varianter vykort.

Sjukt söta katter! Gillar särskilt kattlejonbilden, en massa söt :)
Grymt fina! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jag pushar - både tråden o dig. Den där tummen ska ur. Jag brukar ha näsa för sånt och jag ser att dina teckningar skulle göra susen om du bara la lite energi på… så 
Wow! Riktigt fina!

haha. fina å lite udda, najs. :P
du borde göra sånna humoristiska gratulationskort med katt tema…

Tänk om det fanns energi på burk..(ofarlig sådan;) så var jag första kund..