Teckning iFokus

Teckning

Etikett: kritik-lätt
Läst 5602 ggr
JeZZifelt
0

Närbild på katt (forts på kattöga)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Några av er läste och såg forumtråden där jag la in en bild på ett kattöga som jag tecknat.
Jag började så smått att fortsätta på bilden så att det skulle bli en närbild på ett katthuvud.

Det gick inte särskilt fort, men jag har ju heller inte jobbat särskilt flitigt med den, men här är i alla fall resultatet. :)

Alla åsikter tas tacksamt emot!

(Obs, bilden är förminskad..)

navel
0

Mycket tjusig!

JeZZifelt
0

#1 Tack så mycket! :D

Zabbio
0

Riktigt snyggt!

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

JeZZifelt
0

#3 Tack så mycket! :)

Säg gärna till om det är något särskilt som ni tycker kan förbättras och så. :)

Nemii
0

BRA detaljer!!

JeZZifelt
0

#5 Åh, tack så mycket. :)

preya
0

Åh!!! Den var helt underbar!!! Skulle du vilja måla av en brittpojke?

[Popcorni]
0

Vad snygg! Att du har tålamod och tekniken som krävs för att göra pälsen ;)

JeZZifelt
0

#7 Tack så jättemycket! :)
Kan jag tänka mig, bara jag har tid.
Egentligen har jag tänkt mig att snart kunna ta betalt för att rita av folks husdjur (dum idé???), men jag kan väl tänka mig att göra det gratis bara för dig då! ;)
Men kan inte lova något än. Gör jag det gratis kommer det tyvärr ta lite längre tid då det inte kommer ligga högst i min prioriteringslista. Vill du betala en slant (vilket jag absolut inte kräver!!!) kommer du få den fortare. Men det är upp till dig, du kanske inte är så stressad..? :)
Skicka gärna ett mail till jennifer@jennifernilsson.se så kan vi snacka mer om saken och du kan skicka lite bilder osv. :)

#8 Tack så mycket! :D Oh ja, tålamod krävs! ;) Men det gäller att se resultatet framför sig och veta att man inte arbetar förgäves. :)

Musiken
0

jattesnyggt! vad fint du fatt till alla proportioner och palsen!

JeZZifelt
0

#10 Tack så mycket, vad skönt att höra! :D

Madde80
0

Ursnygg! Jag är djupt imponerad av pälsen och de fina proportionerna - jag tycker katter är väldigt svåra att få till, men du har lyckats galant. Mycket själ i bilden också :).

Om jag skulle kritisera något så är det bara att jag skulle vilja se liiiite mer Kontrast - bara en gnutta mer svärta i de mörka partierna, t.ex. i ögonen/runt ögonen, för att "powa" dem lite mer, och ge lite mer djup. Men det är verkligen snyggt som det är redan!

CamillaS
0

Åhh..! helt inponerad! Pälsen har du fått till jätte bra. :)
Snygg kisse!

JeZZifelt
0

#12 Tack så mycket! :D
Ja, kritisera på bara! :) Tyvärr tror jag inte att jag kan få det ännu svartare precis i ögat (har redan försökt med det! (; ) men kan testa i de svarta partierna i pälsen, runt ögat o.s.v. :)

#13 Tack så mycket! :D

Dobben
0

wow, jättesnyggt, så detaljerat och fint! Vilken tur att du fortsatte på ögat, den blev ju jättefin! :D

JeZZifelt
0

#15 Tack så mycket! :D ^^,
Ja, det blit lite roligare med en hel bild än bara ett öga. :)