Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 901 ggr
tokage
0

Och så nästa bild...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle gärna ta emot lite tips till hur jag kan förbättra sängen, täcket och kuddarna. Inge vidare på sånt, första försöket med photoshop så :).

Annars så är jag rätt nöjd :), lite saker som är knas här och var, fick jättemycket problem med deras ögon, men det fick duga till slut :).

sååå, kritik i massor så vorde det snällt :)… Har fortfarande problem med händer och fötter, men jag övar på! Snart ska jag nog få till det ska ni se :D!

Lite mer om själva motivet i bilden. Kallar den morning hug för att jag bara ääälskar att vakna på vintern när det är så kallt, så kommer en varm och mysig tjej och kramar om en, tihii :D!

camillaabrahamsson
0

Fin bild, du utvecklas verkligen! :D Men det ser ut som om tjejerna och kuddarna liksom svävar 3 centimeter ovanför lakanet, om du förstår vad jag menar ;) Kanske lite mer veck på lakanet så det ser mer ut som om de sitter?

Vinklarna på benen är också lite tokiga.

Du har gjort ett jättebra jobb med ljus och skugga, den brunhåriga tjejens hår är verkligen jättesnyggt och fönstret och det utanför är riktigt snyggt gjort :) *tumme upp*

tokage
0

#1 Ja det med lakanet har jag också tänkt på, ska nog lägga till lite mer veck :)

Det med benen var något jag kom på i efterhand men var för lat för att ändra, haha :').

Tackar :D!

tokage
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har jag gjort ett par ändringar :)

marsv1n
0

#3 Nu ser det mycket bätttre ut :D Jättefint verkligen,*ävensjuk*