Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 1436 ggr
camillaabrahamsson
0

Häst i oväder - kritik?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden har jag arbetat med ett tag, blev faktiskt nöjd :) Målad i GIMP med mus, som vanligt ;) Jag funderar på om jag ska måla till regn på bilden. Skulle det passa? Kritk är välkommen :)

JeZZifelt
0

Fattar verkligen inte hur du lyckas med det där med mus! :O
Är otroligt imponerad! Kolla in i tråden "Rita lek!" så ser du hur vackert det blir för mig med mus! ;D hahaha..

Horsedrawer
0

Verkligen jättefin häst! :D

Jag tycker nog inte att du ska rita till något regn, det kan bli för "plottrigt" och göra att fokus inte läggs på hästen. Fast det beror på hur du hade tänkt att rita det :)

Yuki
0

Jag tycker den ska vara som den är. Den är väldigt fin.

CamillaS
0

Jag tycker du målar väldigt fina bilder. man ser i bilderna att det är din stil, och det gillar jag. Dom är väldigt personliga.

Jättefin bild! beundrar din kreativitet och förmåga att komma på så bra bakrunder och sen målar dom så fint!

Bra jobbat! :D

Denna kommentar har tagits bort.
camillaabrahamsson
0

#1 tack, haha :) jag har målat på datorn med mus i snart två år, övning ger färdighet, eller vad det nu är man brukar säga^^

#2 och #3 Okej, den får vara färdig då :)

#4 tack :D

Måste bara säga att teckning iFokus verkligen har gett mig massor med inspiration och tips, tack tack tack till alla! :D

Denna kommentar har tagits bort.
Julllan
0

Jätte fin :)

Indylover
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, jag ritade i paint, så här blev resultatet… Gärna kritik! Ble nöjd. Säg vad ni tycker så att jag kan lära mig nå nytt :) <333

liebe kann manchmal sehr weh tun

**- www.amandawestergren.blogg.se**

Fyzaliz
0

Jag röstar för regn, tycker inte att man lägger märke till ovädret så mycket annars.

Indylover
0

Hur har du lyckats smeta ut det sådär långt?

liebe kann manchmal sehr weh tun

**- www.amandawestergren.blogg.se**

Zabbio
0

#9 För det första var inte den här tråden skapad för att lägga in sina egna bilder, utan för att ge kritik åt trådskaparens bilder. Skapa en egen tråd om du vill visa dina egna :)

För det andra kan inte den bilden vara gjord i Paint, eftersom paint nte har något smetverktyg.

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.