Teckning iFokus

Teckning

Etikettallmänt
Läst 2513 ggr
Zabbio
0

Egna muspekare

Hur många har gjort egna muspekare? :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Musiken
0

jag hade nar jag satt pa pc. Har inte orkat kolla om man kan gora det till mac, men har inget behov av det heller. Gillar den stilrena har

CamillaS
0

hur gör man det? :)

Zabbio
0

Man laddar ner ett muspekar makar program:P finns några gratis att ladda ner^^

fettmedkevlar
0

Oh berätta mer :D

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Zabbio
0

sök ''cursor editor'' på google:P

Koohinoora
0

ooh det ska jag testa :)

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min muspekare som jag nyss gjort. x) Den är animerad; blodet droppar från hornet, och hotspotten sitter i hornet..

camillaabrahamsson
0

#7 Härregud vilken tuff! :D

Zabbio
0

Tack xD!

Equipage
0

Har också lyckats göra en nu.. Inte så klurigt kanske:P Eftersom jag älskar min sign. så mycket så blev det den (;

Kan inte lägga in någon bild just nu.. Orkar inte ändra formatFundersam

Zabbio
0

XD ok, visa sen:P

fettmedkevlar
0

Provade göra men det fungerade inte :Å

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Zabbio
0

Vad var det som blev fel?

Equipage
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här ser min ut.. Bakgrunden är inte vit här men det spelar väl ingen roll:P Kopierade från kontrolpanelen x)

Zabbio
0

#14 hehe, speciellt:P

Equipage
0

Precis. Ingen annan vad jag vet har så i alla fall (A):P