Brun häst med regnbåge
Detta är det bästa jag någonsin gjort, men jag skulle behöva lite hjälp med bakgrunden. Jag tycker nämligen inte att den "sagoaktiga" bakgrunden passar men jag vet inte vad jag ska ha för bakgrund istället. Kan någon komma med ett bra förslag? Ni får gärna kommentera själva hästen också, tål kritik :)
/Aphrodithe
Måste bara säga att hästen var himla söt!

Åh, tack :)
Jättefin! Fast skippa photoshop gräset ;) Det drar tyvärr ner.
En gulbrun sand/stäpp bakgrund hade kanske passat?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
vacker:)
Min blogg: SweGizmo.se

Jättesöt häst, men som Zab påpekade, skippa gärna photoshop-gräset. Skulle passa med berg och blomsterfält i bakgrunden kanske? :)

Okej, tack för förslagen! Jag ska testa båda två.
Jag har inte mycket att komma med, men lite är det (A)
Halsen känns lite grov, det ser ut som näsvingen är borta på andra sidan så det är en grop på mulen + höger framknä ser lite av ut^^ Samtidigt så ser det bra ut, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga om benet:P
Det positiva är att du har lyckats superbra med skuggorna och hästen har bra proportiner =D
För att lägga till någon kanske helt onödigt tycker jag att du skulle ha valt ett häftigare teckensnitt (A) ^^, Ruritania kanske passar bättre till namnet.. Men det var bara nåt jag inte kunde låta bli att kommentera ;)

Jag tycker nog att någon lite emsamm lätt, en forming backgund skulle passa. Hästen är jätte fin, men har något lite ledsamt i ögat så backgunden med rengbågen och det ser lite opassande ut.