Teckning iFokus

Teckning

Etikettoff-topic
Läst 959 ggr
Zabbio
0

OT! Köpt ny sadel xD

Ok, helt off topic, men vill dela med mig av min glädje över den nya sadeln! xD ÄNTLIGEN! Har suttit i en trist, obekväm och jobbig hoppsadel innan, enda bra med den var att den passade hästen. Och nu har jag köpt en begagnad men ack så underbar sadel. Vi red in min häst med den så jag vet att den passar honom och att vi trivs med den. Men jag hade glömt hur underbar den var! Felet är att den är rödbrun.. så jag fick köpa nytt träns. Som inte alls är lika fint som det svarta.. det blir nog till att använda det svarta iaf till vardags ändå. x)

Eftersom många ritar hästar här tänkte jag att den kanske kan inspirera lite om man vill rita en häst med utrustning, den ser ju lite annorlunda ut än engelska och western sadlar. :) Modellen kanske pasar till lite riddaraktigt eller nåt, vad vet jag. :P

Bilden “http://<a href=www.elftown.com/stuff/amigocrowsadel.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />

Ska nog fota nya ''utsmyckningen'' på bilen sen med, det har iaf med konst att göra..xD

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Jappeloup
0

guud, vad skön den ser ut!!

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan tyvärr inte se din kommentar pga reklamen. :3

Lyckades lösa det. x)

Ja, den är verkligen jätteskön! Fattar inte hur engelska eller t.om. westernsadlar kan vara så vanliga när den här sorten har funnits så länge! 

Laddar upp ny bild, verkar som om Elftown (där den andra ligger) inte uppför sig..  hehe…grisepass..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.