Resultat-Paint Tävling
Ursch, jag måste säga att det var otroligt svårt att avgöra tävlingen, alla bilderna är så otroligt fina! Jag visste inte ens att det gick att göra så fina bilder i paint! Men efter många om och men så har jag endå bestämt mig för tre vinnare:
på tredje plats: camillaabrahamsson! Bilden är väldigt fin, speciellt för att vara målad i paint! Färgerna är väldigt fina och jag tycker du fått till bra skuggningar även fast det är svårt i paint. Jag gillar även farten i bilden.
På Andra plats: Zabbio! Bilden är väldigt häftig, och har lite egen stil. Jag älskar ljuset, mystiken, färgerna och känslan i bilden.
På första plats: SweGizmo! En sån otroligt fin bild! Behöver jag säga mer? :D Jag älskar stämningen, bakrunden och självklart den otroligt fina hästen! Skuggningen är perfekt. Skitsnygg bild helt enkelt!
Grattis alla tre! Otroligt fina bilder!
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Grattis till alla tre! Jättefina bilder värkligen och helt rätt plattser :) (någon domare som gillar hästar möjligtvis ^^)

Grattis!! Jätte fina :)

Ah 8D Tack tack :')
yay:) tackar…
Min blogg: SweGizmo.se
Whohoo! :D Andra plats!
Grattis övriga vinnare och tack för tävlingen och en god match till alla deltagare :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Grattis alla <3
-' Rebecca Johansson
Jättegrattis!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Grattis! :D