Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 2043 ggr
Migoff
0

Kritik på mina bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, har just börjat att rita hästar i PhotoShop, så jag är inte så duktig. Men jag skulle vilja ha lite kritik på ett par bilder. ^^

Just Be Mine, avelssto på min arabuppfödning på stallet.se :P 

Ändrade rubrik då du la in kattbilder lite längre ner - Pedro, medarbetare

Migoff
0

Min första PH ritade häst: Just Look at Me. Rätt dålig kvalité tyvärr :(

SweGizmo
0

Lite mer skugga och detaljer saknar jag:)

Min blogg: SweGizmo.se

Migoff
0

Okej :P Försöker undvika detaljerat eftersom bilden förminskas på stallet.se och då ser det bara plottrigt ut ^^

Equipage
0

Bilderna är lite smetiga, men prövade att förminska och då ser det lite bättre ut.. Tror att det skulle bli ännu bättre om du i alla fall försöker göra lite skarpare skuggor :) Hovarna ser lite konstiga ut bak på andra bilden(A)

Migoff
0

Tack för kritiken! Det 'smetiga' är lite min stil, även att den andra blev lite för plastig i min smak. Ja, nu ser jag att jag värkligen misslyckades med hoven, får tänka på det i fortsättningen ^^.

Migoff
0

En liten stegrande arab ^^. (Orkade inte göra eget gräs, vet att ps gräset drar ner lite på det men jag var får trött ^^.)

Ida-M
0

Inte duktig? *stirrar* mina är inte ens hälften så bra!

Jappeloup
0

jättefina!!

Jenny_S
0

Lite för smetiga och plastiga tycker jag . Men du kan ju verkligen rita hästar! ;)

CamillaS
0

Jag tycker dina bilder är jättefina.

#1 Lite mera skuggor skulle jag vilja ha på den, men uttrycket på hästen gillar jag. :)

#2 Som många säger ser den lite plastig ut, men jag gillar den endå. Hovarna är lite för små och benen liiite för smala.
Men i helhet väldigt snygg, gillar färgerna i bilden.

#6 Denna tycker jag har en väldigt intressant vinkel, gillar att du målat den lite underifrån, gillar uttrycket även på denna häst.

Bra jobbat! :)

Migoff
0

Tack så jätte mk för kritiken! Det är alltid bra att veta vad man ska bättra sig på ^^. Orkar inte skapa en ny tråd, så jag lägger upp ett par angora katter här med :)

Migoff
0

Kisse 2. Kanske lite lite skuggor :/