Shirehäst
Ansiktet var jättefint :)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.

Vad snyggt! Lyckas aldrig få sånna bra bilder på Gimp!
Den är jätte snygg. och titta, den har inte så lång nosrygg som dom brukar ha, och finare runda former har den också, det går åt rätt håll. :)
Bra jobbat.
Åh vilken vacker häst, själv älskar jag att måla hästar :)

#1 #2 Tack :D
#3 haha, jag ansträngde mig verkligen för att göra hästen mer normalrund än jag brukar göra ;) bra att det blev bra då :) tack tack :D
#4 Tack :D Välkommen till klubben ^^
Tack så jättemycket, verkar vara en mysig "klubb" hur får du till formen så bra på hästen? målar du av eller gör du bara på fri hand?

#6 Jag målar ur huvudet utan skiss :) ibland kollar jag på foton om det är svåra ställningar hästen har, t ex om den bockar eller rullar sej och sånt :) annars helt på fri hand :)
Okej, ungefär som mig då x'D men den ästen var underbar :) jag brukar aldrig få till kroppen bra, tips? ^^,

#8 Tack :D eh, jag har inga direkta tips, efterssom jag är inte så bra på att måla hästar, bara det gamla vanliga, öva öva öva ;) jag har ritat typ 3 timmar om dan de senaste åren, haha ^^, studera gärna foton för att se hur kroppens delar ser ut i olika vinklar och sånt :)
JÄTTEFIIN! <33
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
#9, japp det är det jag tränar på nu x)
Bakdelen sitter lite väl högt tycker jag, annars är det en finfin bild! :)
SJUKT SNYGG! jag tycker det e jättesvårt att måla i gimp, så du e jätteduktig! :) (Y)