Sorry musanvändare!
Jag lämnar nu eran klubb… HAHA :'D!
Fyllde 16 i torsdags och fick en trust A4 Ritplatta av min älskade mamma och styvpappa (jag satt i säkert en halvtimme och smekte den, HAHAHA, ja, jag blev glad x'D)!
Sitter och övar för fullt för att vänja mig :), som om inte det var nog så har jag även fått några promarkers från min pappa till födelsedagspresent :D! Så nu har jag börjat färglägga med dom med :)! Ska köpa fler av dom när jag får råd :')…
Och inte nog med det, fick kolpennor m.m av min älskade flickvän!
Så nu är det en massa tecknande! Har även hittat nya kompisar eftersom jag började gymnasiet i tisdags som också gillar att teckna och sånt!
Så nu har jag tagit mitt tecknande en nivå till, när jag har vant mig vid ritplattan så lär jag bomba er med bilder, så jag säger förlåt i förväg :'D…
Föressten, nån som har något bra tips på hur man kan vänja sig vid ritplattan? Sitter och skissar lite hur som helst :), skickar med min senaste bild gjord med promarkers, tyvär så blir färgerna mycket ljusare i scannern :/
Grattis i efterskott! Va kul :D jag är ju något avundsjuk *vill också ha ritplatta*
Har inga tips för jag har aldrig testat någon, men fin bild!
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.
Du får berätta hur din Trust funkar :P Har mest hört att de inte är särskilt bra, men aldrig provat någon. Är den bra? :) Känns inte A4 lite stort?
Jag vande mig vid min platta genom att använda den, dvs rita med den :P Tog inte så lång tid. Däremot har jag inte vant mig vid att använda den istället för mus, på internet.. :P
Grattis! Visa upp dina bilder ^_^
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#2 Jag tycker den funkar finfint :D! Och A4 känns skönt, man har plats att dra linjer på och så :), lite plats för armarna och på skrivbordet, men det funkar ^^!
Okej :'D
Ska visa när jag har gjort några :D, haha!
#3 vad bra :)
Jag hade aldrig klarat a4..XD men det beror ffa på mitt sätt att rita^__^
bra! :P
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Jag hade en trust i början, den var… skit. Bortsett från allmänt bristande kvalitet så slutade pennorna fungera, gång på gång, vi klagade och de skickade nya på löpande band. Till sist tröttnade samtliga parter… :P