Räv i paint.
hej hej! tänkte bara visa upp min räv som jag gjort i paint. hoppas ni gillar den, och jag vill gärna ha lite kritik men inte för hård för jag har ju inte använt mig av någont annat än just bara paint.
här kommer det bilder på hur jag gjort den steg för steg om någon är intresserad :)
enjoy! (;
Medarbetare på Hundar.ifokus
Riktigt snyggt
Jätte snyggt! Du har fått till en väldigt fin färg och päls för att vara gord i paint!
Jag tycker det var väldigt intressant att du visade bilden steg för steg, skulle gärna se fler sånna bilder. :)
Räven blev väldigt söt för att vara gjord i paint, hade du gjort den i photoshop hade jag velat ha pälsen lite mer utsmetad, men nu går ju inte det. ;)
Men fin bild och bra jobbat! :D
Tack alla! va glad jag blir :D
#5, ja precis, synd att jag inte har ps bara :/ och ja visst är det kul att se steg för steg :)
Skitsnygg paintbild! Ser ullig ut:P Hade också velat ha en annan struktur på pälsen, men programmet har ju sina begränsningar :)
Steg för steg var kul!
#9 Har du provat Gimp eller GimPhoto? De är gratisprogram, gimphoto är en version av Gimp som ska vara lite mer lik photoshop :) Väldigt bra program trots att de är gratis ;) Om du har möjlighet att ladda ner och vill ha något mer avancerat än Paint.
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
"10. ah tack så mycket för tipset. jag hade ps innan, men det "gick bort" när jag fick virus på datorn innan. sen har jag inte installerat det igen.. men jag förstod ändå inte så mycket at ps så kunde inte använda mig av det speciellt.. men ska söka på det du föreslog.. TACK (;
http://www.gimphoto.com/ GimPhoto :P Har aldrig kommit överens med alla fönster i Gimp..
Har inte provat det än, men ska faktiskt ladda ner det nu:P
Installerat igen? Har du kvar skivan?
hm skivan är inte min, det är min kompis som jag lånade, tyvärr är både hon och skivan inte här i skåne för tillfället :/
tackar för länken ska genast ladda ner det :)
Nu har jag laddat ner det iaf..och det verkar fungera bra :P Hade GimpShop innan, men av någon anledning gick det inte att spara med det programmet.. fast det går i GimPhoto.^^