Teckning iFokus

Teckning

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 1069 ggr
Migoff
0

#1 Tävling (alver)

Hade tänkt att skapa en liten kedjetävling här på Teckning iFokus. Reglerna är enkla, du lägger upp en bild som DU har ritat som passar in i temat. Sedan väljer jag ut de tre bästa och vinnaren får skapa nästa tävling.Tävlingen pågår tills man har fått in 20bidrag eller en vecka.

Tema ett, Alver! Lägg upp en bild som föreställer en bild på en eller flera alver, eller kanse en alv med en häst? De är upp till dig ^^.

Allamej
0

Väldigt bra idé, ska försöka komma på något med alver i :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Zabbio
0

En vecka? oj då..jag som just stängt photoshop..:P

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
0

Är det ok med bara huvudet?

Musiken
0

Ar alver och alvor samma sak? (Det ska vara tva prickar over a:et pa alvor) Haller pa med en malning nu med alvor.

Zabbio
0

#4 Alver är väl mer typ..människor med spetsiga öron som lever länge och är typ visa och vänliga fast bra på allt annat med..O_o; (de traditionella.. hehe..)

Älvor är ju såna där små som flyger omkring..

Väl?

Musiken
0

Jo, men jag tankte om man kunde ta dem under samma "kategori" sa att saga :P

Zabbio
0

jaha..ja, det får ju TS avgöra:P

Migoff
0

Älvor och alver får gå under samma kategori och ja, man får ha med bara ett huvud om man vill ^^.

Zabbio
0

Hm.. ska jag skicka in nu eller avvakta.. vill ju inte skrämma iväg alla andra med mina oanade talanger! *hehe* Skojja bara :P

Ritade en igår som jag är väldigt nöjd med.. hmm.. förnuftet säger att jag borde vänta lite och se om jag hittar några fel att ändra på innan jag skickar in det..

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ok.. startar väl med att lägga in en bild.. kom igen nu folket! :P

Inte den typiska, ljusa och smäckra alven kanske.. :P