Snygg! Gillar ansiktsuttrycket väldigt mycket. Men håret skulle nog vinna på att få lite mer spret lite mer ojämnt samt få skarpare konturer. Photoshop-penslar (?) drar också ned lite. men det är mycket snyggare än vad jag skulle kunna måla, keep up the good work! :)
Ja jag är skit dålig på hår och det var vad jag försökte öva på här.. vad finns det för penslar om inte photoshop? Hur ska man annars få färg?
men det är bara vanliga mjuka och hårda penslar, inga "figurer" eller så! jo de där på bakgrunmden då men inget annat!
Tack!
Den var väldigt fin din manga bild! :D
Men som förra talaren tror jag bilden skulle tjäna på om hennes hår får skarpare konturer och inte lika suddiga. Men gillar den skarpt, skulle inte kunna göra en sån bild =)

Haha, förlåt det jag skrev kan missuppfattas lite ;) jag menar glittret i håret och blomster-snurrsakerna i bakgrunden, förstår att det blir lite svårt att måla nånting utan penslar haha :P
#3 Tack jag har lite svårt att få till "runda raka" linjer, om du förstår vaf jag menar? haha! Det blir bara hakigt och snett…. Har försökt att måla själv med pensel, med "ancorpoint" verktyget (Eller vad det heter) och ja det mesta.. så det vill jag gärna ha tips på vilket verktyg som är bäst och hur man gör!
Jag suddar den för att det syns så väl att linjerna är hackiga annars! haha!
#4 jag förstod vad du menade! ;) Det var mest bara utfyllnad för dte vart så tomt annars!