Teckning iFokus

Teckning

Etikettoff-topic
Läst 1169 ggr
Zabbio
2008-09-13 19:06
0

Panik! Inget ritprogram! xD

Köpte en iMac för att testa ma, tror nog att min nästa dator blir en mac. Trätt på att oroa mig för om virusprgrammen funkar, störa mig på bakgrundsaktivitet som laggar, eller tvingas köpa Vista.. specielt detsista puttade mig mot mackorna :P

Så jag köpte dena ca10 år gamla iMacen och den funkar utmärkt att testa och vänja mig på.. MEN .. jag får inte plats med Gimp ens! xD!!! den har ca 3gb hårdisk.. får inte ens plats att installera ritplattan! xD Har såklat PS på den andra, men den är inte kopplad till internet :P Så det lör inte bli några bilder från mig på ett tag:P Den 22vet jag om jag kan köpa en vettig, ny Mac och kan jag det könns det inte lönt att flytta tillbaka PCn så.. fram till dess minst kommer inga nya bilder från mig :)

Jag är förvånad övrden här lilla krabaten.. 170RAM och ändå är den så pass snabb som den är :P

Ville bara prataav mig^^

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Musiken
2008-09-13 19:26
0

kop en ny harddisk! Sitter sjalv pa en Mac (dock en ny Macbook Pro), men jag har alla mina stora program pa den barbara harddisken. Smidigt.

Zabbio
2008-09-13 19:51
0

Jag satsar nog på en helt ny dator :P

Musiken
2008-09-13 20:23
0

Fast du lar ju behova en barbar harddisk anda for gora back ups, sa varfor inte kopa en nu sa har du ;)

Zabbio
2008-09-13 21:02
0

För att jag har annat att lägga pengar på :P Dessutom är jag för d¨ålig på att göra backups, den skulle inte bli använd.