Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 2425 ggr
Kazibum
0

King nicolaus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min karaktär, King Nicolaus, ännu en häst förstås. ^^

Kazibum
0

Och ännu en bild av honom :)

Puma77
0

Jag älskar inte hästar mer än något annat djur egentligen men dina hästbilder alltså…… sitter varje gång som förstummad. De har allt. Jag är grymt imponerad.

//Pia

Kazibum
0

Tack så mkt ^^

Migoff
0

Till vilken sida är det en karaktär? Riktigt snygg, särskilt den första!

Cuyi
0

Är dom ritade :O ? *eller är dom fotade?* Ser ut som att dom e fotade, eller är det min dator som e.. knäpp >'< Urfina bilder iaf!

Kazibum
0

#4 Ingen speciell änsålänge, just for fun ^^

#5 Dom är målade, båda två :)

[TotemoOmoshiroi]
0

Du är jätteduktig på hästar! ingen tvivel om den saken! Själv tycker jag nog hästar är det svåraste av alla djur att göra! kanske för att jag själv aldrig varit intresserad av dom iförsig.

Men jag utmanar dig att teckna något annat djur! Varken häst eller katt, för det vet jag redan att du kan! Teckna en Sköldpadda, kängru eller en ko. Cool Eller alla tre? Vore kul att se hur DOM skulle se ut i din stil!

Kazibum
0

Gandalf? :)
Inte för att han är ett djur men..

Kazibum
0

Drake? :)

camillaabrahamsson
0

Grymt snygga bilder men på bild nummer två ser frambenet lite kort ut. Skulle också vilja se fler detaljer i ansiktet. Men det är inget snack om att du verkligen har talang! :)

gigytffyvbk
0

Du har gjort de igen ;) 2 jätte snygga hästmålningar måste jag bara säga ;)

SweGizmo
0

hehe, snygga bilder. fick mej dock ett litet skratt när min sambo kommenterade att det såg ut som om hästen gör en "sig hail" på bild nummer 2:)

är nyfiken på hur du gör manen… *klurar lite*

Min blogg: SweGizmo.se

Kazibum
0

#12, hahahaha det gör det faktiskt.

Jag använder mig av 2 olika penslar till manen, i ps, efter dom "oskarpa" penslarna i början finns det 3st lixom, fejdade penslar en 9px en 13px och en 19px dem använder jag för att göra manen :) och sedan standard pernslarna i början för att göra hårstrån.

Tack alla :)

Clownfejs
0

guud va fin #0 va !! :O sjukt snygg (Y) jättebra jobbat! :D