Teckning iFokus

Teckning

Etikettkritik-lätt
Läst 1118 ggr
Nordqvist
0

*Kritik* Manga igen! ;) *Bikini*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har vart i farten igen med lite manga! Nu med en annorlunda stil! Försöker hålla det enkelt för jag har en tendens att överarbeta allting tills det bara är en enda röra!

Jag tar den lite mer påklädda bilden (Finns även helt naken!), jag lägger ut 2 förresten…

Säg vad ni tycker, både bra och dåligt! ;)
Tack!

Nordqvist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild nr 2: Bikini (Samma som innan!)

Nordqvist
0

Strunta i bakgrunden för den är bara slarvigt ditmålad för att det inte ska vara alldeles tomt och tråkigt bakom! Den ska jag försöka mig på lite senare om jag orkar!

Sen vet jag att skuggan är åt fel håll oxå…. :(

Nordqvist
0

Ingen som har något att säga?

gigytffyvbk
0

Fin :) tycker dock att ansiktet ser lite konstigt ut.

Nordqvist
0

ja jag tror det kan vara näsan… :/

camillaabrahamsson
0

Jag tycker att du har fått till kroppsformen jättebra! :)

Nordqvist
0

Tack! Jag hade en slags mall, eller ja, en bild på benen/fötterna och händerna! haha! För jag är så dålig på sånt! ;)

FeliciaS
0

Fin bild ;) Tycker ansiktet ser lite väl stelt ut, speciellt själva linjen som gör ansiktet (käklinjen typ).

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Nordqvist
0

#8 Menar du vid hakan? Eller hela linjen?

Migoff
0

Jätte snygg kropp, men ansiktet ser som sagt var lite stelt ut. Prova att flytta net munnen lite och gör en mjukare formad käklinje åt vänster. Runda gärna lite så att den inte blir så taggig. När resten av kroppen är så mjukt formad så blir det en så stark Kontrast annars.

Rozzy
0

Håller med förra talaren käklinjen ska mjukas upp mot örat eftersom du ser henne i halvprofil.

Munnen flyttas lite till vänster och ned och näsan ska sticka ut framför munnen därför bör den flyttas desto mer till vänster hon är i halvprofil.

Du kan väl titta på en bild som är halvprofil och översätta det på hennes ansikte om du inte förstår vad jag menar.