Kritik på lyktan - häst
Fin, speciellt manen. Den ser så glansig och mjuk ut :) Men om du vill göra den bättre så är det första jag tänker på att du kanske skulle testa att lägga till lite mörkare skuggor på några ställen? Tycker att du lyckats bra med det på manen, men att kroppen jämfört med den har lite svaga skuggor/gläns?
Förlåt om jag är lite dålig på att förklara…
Tack för ditt svar. :)
jag är inte så bra på att tänka vart skuggorna kommer därav lite dålig skuggning kanske.
Lite skugga i manen skulle nog vara bra, och lite glans i pälsen, vet bara inte vart jag ska lägga skuggorna? ;)

Oj :O Den hästen var väldigt lik en häst som heter glampi på www.riibygard.se
Kolla på "hästarna" där så ska du få se att det finns mycket likheter :D
Väldigt fin :)
#3 Det är bara bra att du visar. :)
Ok. hmm själv tycker jag att din skuggning blev liite mörk på ögat, men annars så var det bra.
Ska göra skuggorna lite mörkare.
#4 Nämen he he så skoj, ja, den var ju faktiskt lik. Bara att min har vitt runt ögat också. häftigt! ^^,

Jag tycker den är jättesnygg, men jag tror ögat borde vara lite större.
Den är väldigt fin! Det ända jag stör mig på är att manen är jämt klippt, fast pannluggen är det inte! Ger en lite skum känsla hos mig ^^
#6 har funderat på det med. :/
#7 he he jo jag vet, är bara så svårt att göra man, så jag blev bara glad att jag överhuvudtaget fick den så bra. ^^ men visst kan jag försöka få till manen lite mer ojämn.
Tycker manen är fin, pannluggen är lite lång (ser nästan ut att växa från mulen längst ner, eller vara fixerad med hårspray :P), den får gärna sticka upp lite vid mankammen, men strukturen är jättebra!
Ögat vill jag nog ha fram en aning…mot nosen alltså.. kanske lite upp mot nosryggen, men inte säker..
Tycker att de flesta skuggorna ligger på bra ställen, speciellt i bläsen, men får gärna vara lite mörkare. Saknar en speciell skugga som brukar gå bakom ögat och upp mot örat en bit (kolla på foton?). :)
Helhetsintrycket är jättefint, jag klagar bara på lite detaljer nu :P *nitpicker*
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#10 bra kritik. :)
Du skulle inte kunna visa själv hur du vill ha det? som Lazzy gjorde i #3. ;)
#11 ok, ska försöka… har inget bra Ritprogram.. :(
#12 ok. :( Äsch gör så gott du kan bara, jag vet att du är duktig endå. ;)
Försökte att bara förstärka dina egna skuggor i det vita (för de var bra), flyttade ögat, lade till skuggan bakom ögat och försökte visa manen lite mer ovårdad och ojämn (men din struktur på manen var bättre..)
Vill ha skuggrna ännu skarpare/mörkare men.bleh.. om adobe tvunget måste göra proffsversionen så fruktansvärt dyr, och hemma-versionen så fruktansvärt dålig, så förtjänar dom ** *** *** att man snor proffsversionen.
***** ****** ***** **** **** ***** ***|8£§8£§£§ program!!!! bläääää!!!!
Hejsan, vilken tjusig häst du gjort!!
Jag skulle nog vilja ha det örat som är närmast hitåt skulle vara liite större, men det kanske bara är som jag tycker….
Annars är det kanonbra, 
Många Goa Kramar
Annisangel